Flügger A/S

Det er en rigtig beslutning, at udskrive valg nu

Udtalelse af adm. direktør Søren P. Olesen, Flügger A/S

”Det er en rigtig beslutning, at statsminister Lars Løkke Rasmussen udskriver valg til Folketinget nu,” siger adm. direktør for Flügger A/S Søren P. Olesen.

”Jeg tager ikke på virksomhedens vegne stilling for eller imod blå og rød blok, men jeg ser frem til en afklaring af den uafklarede politiske situation, der har været længe i Danmark. Vi vader i usikkerhed på alle områder, så det bliver rart at få dette spørgsmål afklaret . Alene udskrivelsen af valget nu og ikke om to måneder er et bidrag til, at husholdningerne om kort tid ved, hvordan Danmark skal styres, og denne viden skulle gerne skabe grobund for forbrug og dermed vækst. Det er en virksomhed som Flügger afhængig af i Danmark og på vores øvrige markeder,” siger Søren P. Olesen.

Yderligere kommentarer: Søren P. Olesen +45 40 64 75 57

Information om Flügger A/S

Flügger A/S
Islevdalvej
2610 Rødovre

+45 70 15 15 05http://www.flugger.com

Følg pressemeddelelser fra Flügger A/S

Flere pressemeddelelser fra Flügger A/S

Flügger overtager norsk producent af træbeskyttelse i en af Europas mest regnfulde regioner4.7.2011 09:54:58 CEST | Pressemeddelelse

5. juli overtager Flügger 4 forretninger og en række recepter på træbeskyttelse fra Steen-Hansen Maling i Bergen. ”Flügger skal være endnu stærkere på træbeskyttelse. Steen Hansens recepter er siden 1932 blevet anvendt på norske træhuse mod algebegroning i en af Europas allermest regnfulde byer. Den viden vil vi have ind i Flügger,” siger Salg- og marketingdirektør i Flügger, Claus Bjørn.