
Sådan glemmer du aldrig blomsterne på Valentines Day!

Er du typen, der har lidt svært ved at huske at købe eller bestille blomster til kæresten på Valentines Day, og ender du ofte med at stresse rundt på udkig efter en åben gaveforretning på selve dagen? Så behøver du ikke bekymre dig længere.
DIBS Payment Services, der håndterer størstedelen af dine betalinger og sikkerheden bag, når du handler på nettet, går ind i kampen for at sikre, at du husker - og markerer - Valentines Day og andre af dine kæres mærkedage med en gave eller blomster.
Opskriften på et vellykket forhold ligger ifølge DIBS i abonnementsbetaling , som eksempelvis blomsterleverandøren Interfloras abonnements-løsning Posy, der netop er blevet lanceret i samarbejde med DIBS.
"Posy leverer buketter bestilt via abonnement direkte til d ø ren. Abonnementet holdes fleksibelt og enkelt for abonnenterne, som selv v ælger, om de ønsker at f å tilsendt en buket i den valgte stilart hver uge, hver må ned eller som på Valentines Day, é n gang om å ret " , forklarer Barbara Lewis Hepworth, PR & Marketingansvarlig, DIBS Danmark.
Kærestens pollenallergi ingen undskyldning!
DIBS ser store muligheder for deres webshop-kunder i at gå i Interfloras fodspor. Har kæresten f.eks. pollenallergi og derfor ikke er den store fan af blomster, er det måske chokolade eller andet sødt, der vil være et hit. Skal der skrue helt op for forkælelsen, vil det sikkert også være populært med eksempelvis en årlig wellness-tur i favorit-spaen.
"Der er masser af muligheder for, at mange webs hops inden for forskellige brancher kan sikre sig en kontinuerlig forretning inden for abonnementsl ø sninger - f.eks. på m ærkedage som Valentines Day. Vi opfordrer i hvert fald de kunder, hvor vi kan se et potentiale i denne form for forretning til at fø lge Interfloras eksempe l. Det er meget nemt, at komme i gang med en abonnementsløsning hos os og vi hjæ lper webshops hele vejen igennem processen", udtaler Barbara Lewis Hepworth.
Mor og far skal heller ikke glemmes
Mors dag kan med sikkerhed reddes af, at blomsterne huskes med abonnementsbetaling, men hvad med fars dag? Hører din far til kategorien, der synes, at blomster er noget pjat, så sørg for, at der måske står en pakket kurv mod gode lakridser, en god flaske vin eller en lækker luksussnaps klar hvert år - uden at du selv skal gøre andet end tilmelde dig et abonnement.
Har man de mere kreative briller på, vil et par gode børn, der ikke længere bor hjemme, kunne sikre sig billige point hos mor og far, hvis der hvert år står en lækker kage med deres navne på, der kan deles på bryllupsdagen.
"Mulighederne er mange, de skal bare gribes af de mange forskellige webshops, så vi som forbrugere kan få opfyldt vores behov. Der er bestemt et uudnyttet marked inde for mærkedage, der lige nu står og venter på at blive udforsket ", fastslår Barbara Lewis Hepworth.
DIBS startede helt tilbage i 1998 og er i dag repræsenteret i 20 lande med over 15.000 kunder og mere end 1.5 milliarder gennemførte betalinger. Med 18 års erfaring er vi de førende eksperter inden for online betaling.
Vi er altid klar med de mest innovative løsninger -især på mobilen - og vi håndterer hver dag op imod en halv million danske online betalinger. Blandt vore kunder tæller nogle af de største virksomheder i e-handelsbranchen. På vores kontorer i hele Norden arbejder flere end 100 medarbejdere på at gøre online betaling endnu nemmere. Vi tilbyder alle populære betalingsmetoder, har en stærk og engageret support og vi skræddersyr vores løsninger efter kundens behov.
Billeder
Information om DIBS Payment Services A/S

Arne Jacobsens Allé 13, 1. tv.
2300 København S
70 20 30 77https://www.dibs.dk/
DIBS Payment Services er en del af Nets A/S, og tilbyder Nordens bredeste udbud af enkle og sikre betalingsløsninger på nettet. DIBS startede tilbage i 1998 og var banebrydere indenfor online betalinger samt den første betalingsudbyder til at nå en milliard online transaktioner. Den første milliard tog 15 år, og herefter tog det fart med den næste milliard gennemført på kun 3 år.
I dag har over 30.000 kunder deres betalingsløsning hos DIBS, hvor flere end 120 personer arbejder på kontorer på tværs af Norden.
Følg pressemeddelelser fra DIBS Payment Services A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra DIBS Payment Services A/S
Rødglødende betalingsvinduer: Danskernes Black Friday-shopping nåede nye højder2.12.2019 06:45:00 CET | Pressemeddelelse
Black Friday markerede sig igen som årets definitivt største online handelsdag. I alt steg antallet af transaktioner med hele 57 procent sammenlignet med Black Friday sidste år, og især de første 12 timer var danskerne særdeles aktive.
Frem med tilbudskikkerten: Hver anden dansker har planer om at shoppe på Black Friday14.11.2019 07:02:00 CET | Pressemeddelelse
Det er ikke mange år siden, at Black Friday var et fremmet fænomen i Danmark. Nye tal fra DIBS, en del af Nets, viser dog, at over halvdelen af den danske befolkning har planer om at svinge betalingskortet d. 29. november i år.
Black Friday banker på – gør webshoppen klar til årets største handelsdag5.11.2019 07:00:00 CET | Pressemeddelelse
Med under en måned til Black Friday er det efterhånden sidste udkald, hvis webshopejere skal sikre, at onlinebutikken er helt klar til årets største, digitale handelsdag. Hos betalingsleverandøren DIBS fremhæver man især et stramt fokus på købsoplevelse og det at give kunden overblik som to vigtige elementer i et vellykket Black Friday-salg.
Danskernes digitale indkøbskurv for 2019 bugner: Onlineshopping vokser med mere end 7 mia. kr.16.9.2019 05:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Danskernes forbrug på internettet når nye højder i 2019, hvor salget af alt fra byggematerialer og købmandsvarer til rejser vokser med 5 procent og runder 140 mia. kr. I samme ombæring kan de danske webshops notere, at den udenlandske nethandel til en forveksling falder i 2019.
Danskernes rejselyst sætter onlinerekord: Forbruget vokser med 3 mia. kr.11.9.2019 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Forbrugernes hang til flybilletter og hotelophold var, trods en varm dansk sommer, uformindsket i første del af 2019. Nye tal fra DIBS, en del af Nets, viser, at omkring 28 pct. af danskerne har lagt en flybillet eller et hotelophold i den digitale indkøbskurv og fremgangen går igen på tværs af rejsebranchen.