
Premiere på webinar: Øg din konvertering

Så har du her muligheden for at høre Henriette Høyer, DIBS Sales Manager, og Rex Andersen, DIBS Key Account Manager, guide dig gennem udvalgte statistikker fra dette års E-handelsrapport og give tips til, hvordan du med produkter fra DIBS kan øge konverteringen i din webshop. Hvis du vil høre mere om den nye PSD2 lovgivning, så er det også i dette webinar at du kan få informationer og konsekvenser af det nye EU Direktiv.
Tryk på play herunder og hør vores webinar når du har tid.
Nederst på siden finder du svar på spørgsmål som ikke blev besvaret under webinaret
Vil du gerne se præsentationen samtidig?
Så kan du følge med i vores slides under podcasten ved at benytte pilene.
For at se dette indhold fra w.soundcloud.com, så skal du give din accept på toppen af denne side. For at se dette indhold fra www.slideshare.net, så skal du give din accept på toppen af denne side.
Svar på spørgsmål som ikke blev besvaret under webinaret:
- Kan i sige mere om Giftcard eller linke til noget info, som beskriver hvad der er i vente? På nuværende tidspunkt kan vi kun sige at vi aktivt arbejder på at lave en ny og moderne løsning som kommer til at understøtte en række forskellige gavekort features
- Hvor mange kunder vælger mobilePay frem for de andre betalingsvalg på mobilen hvis der er valg mellem girokort og kortbetaling? Forholdet mellem kort og Mobile Pay Online, er splittet ca. 8-10 % og stigende. Girokort er ikke med i betalingsvinduet, og derfor ikke relevant her. (NB Danmark)
- Hvor mange kunder vælger mobilePay frem for de andre betalingsvalg på mobilen hvis der er valg mellem girokort og kortbetaling? MobilePay er nem at implementere, når man bruge Flexwin som betalingsvindue på den eksisterende aftale. Hvis man bruger andre betalingsvinduer, som eksempelvis Paywin, skal man først flytte betalingsvindue, men dette har vi en guide til på vores techsite.
- Nu hvor i snakker om MobilePay vil jeg gerne høre om i har fået en aftale i hus med Euroline også? Forhåbentligt i løbet af 2016
- Hvorrnår forventes Securepay lanceret? Q2 men ikke endeligt bekræftet
- Gælder det for fx EU-borgere, at der også er stigende tendens til at ville købe internationalt? DIBS undersøger i e-handelsrapporten tal for de nordiske lande, men ser i tillæg til dette en stigende handel i EU over grænserne.
- Hvilke betalingsløsninger anbefaler i forhold til det svenske og tyske marked? Sverige: ifølge vores rapport foretrækker 41% kortbetalinger(Visa og Mastercard), 24% Faktura og 24% netbank, 7% E-wallet og Paypal. Tyskland: Giropay, Paypal, Visa og Mastercard.
- Kan dette tvinge banker til at udlevere personoplysninger i forbindelse med mobile pay? Her tænker jeg donationer via mobilepay, hvor vi på nuværende tidspunkt ikke får nogle oplysninger om betaler. Nej, der udleveres ikke personligt data
- Tidshorisont på tvungen 3dsecure? Kun tvang hos Nordea i dag. Ellers er det op til indløserne hvornår 3D Secure bliver implementeret.
- Hvis man tilbyder mobilePay mister man som abonnementsvirksomhed kunder der ellers ville vælge abonnementsbetaling. Kan det betale sig i længden? Det er en afvejning af hvad man vil tilbyde sine kunder. Til abonnementsbetalinger vælges DIBS betalingsvindue. Hertil kan Mobilepay tilvælges til de kunder som måtte bestille enkelte gange/ikke abonnementstjeneste.
- Hvordan kunne abonnementsbetaling fungere i praksis? Kunne det f. eks være "Køb nu betal senere?" Ja, det kan det eksempelvis godt, eller via delbetalinger hvor kunden trækkes flere gange.
- Har man ikke ofte sit private betalingskort tilknyttet sit tlf nummer og ikke sit arbejds mastercard? Det er muligt at knytte op til 6 forskellige kort til Mobile Pay App'en
Billeder
Information om DIBS Payment Services A/S

Arne Jacobsens Allé 13, 1. tv.
2300 København S
70 20 30 77https://www.dibs.dk/
DIBS Payment Services er en del af Nets A/S, og tilbyder Nordens bredeste udbud af enkle og sikre betalingsløsninger på nettet. DIBS startede tilbage i 1998 og var banebrydere indenfor online betalinger samt den første betalingsudbyder til at nå en milliard online transaktioner. Den første milliard tog 15 år, og herefter tog det fart med den næste milliard gennemført på kun 3 år.
I dag har over 30.000 kunder deres betalingsløsning hos DIBS, hvor flere end 120 personer arbejder på kontorer på tværs af Norden.
Følg pressemeddelelser fra DIBS Payment Services A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra DIBS Payment Services A/S
Rødglødende betalingsvinduer: Danskernes Black Friday-shopping nåede nye højder2.12.2019 06:45:00 CET | Pressemeddelelse
Black Friday markerede sig igen som årets definitivt største online handelsdag. I alt steg antallet af transaktioner med hele 57 procent sammenlignet med Black Friday sidste år, og især de første 12 timer var danskerne særdeles aktive.
Frem med tilbudskikkerten: Hver anden dansker har planer om at shoppe på Black Friday14.11.2019 07:02:00 CET | Pressemeddelelse
Det er ikke mange år siden, at Black Friday var et fremmet fænomen i Danmark. Nye tal fra DIBS, en del af Nets, viser dog, at over halvdelen af den danske befolkning har planer om at svinge betalingskortet d. 29. november i år.
Black Friday banker på – gør webshoppen klar til årets største handelsdag5.11.2019 07:00:00 CET | Pressemeddelelse
Med under en måned til Black Friday er det efterhånden sidste udkald, hvis webshopejere skal sikre, at onlinebutikken er helt klar til årets største, digitale handelsdag. Hos betalingsleverandøren DIBS fremhæver man især et stramt fokus på købsoplevelse og det at give kunden overblik som to vigtige elementer i et vellykket Black Friday-salg.
Danskernes digitale indkøbskurv for 2019 bugner: Onlineshopping vokser med mere end 7 mia. kr.16.9.2019 05:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Danskernes forbrug på internettet når nye højder i 2019, hvor salget af alt fra byggematerialer og købmandsvarer til rejser vokser med 5 procent og runder 140 mia. kr. I samme ombæring kan de danske webshops notere, at den udenlandske nethandel til en forveksling falder i 2019.
Danskernes rejselyst sætter onlinerekord: Forbruget vokser med 3 mia. kr.11.9.2019 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Forbrugernes hang til flybilletter og hotelophold var, trods en varm dansk sommer, uformindsket i første del af 2019. Nye tal fra DIBS, en del af Nets, viser, at omkring 28 pct. af danskerne har lagt en flybillet eller et hotelophold i den digitale indkøbskurv og fremgangen går igen på tværs af rejsebranchen.