VERDENS BEDSTE SKOVTUR: FODBOLDKAMPEN OM NORDSJÆLLAND

Nikolaj Koppel og Claus Meyer inviterer igen vennerne til fodbold i sommerlandet. Der bliver fest på lægterne, når Kikhavn BK og Rågeleje FF tørner sammen søndag den 25. juli kl. 14 på Vejby Stadion.

Meyers PR

Kampen er en gentagelse af sidste års succesfulde fodbolddyst, hvor Kikhavn BK med Nikolaj Koppel som holdkaptajn efter en episk 1. halvlej, gjorde det onde ved Rågeleje FF, der blev sendt hjem med et 4-1 nederlag.

Et nederlag, som Rågeleje FF’s anfører Claus Meyer dog er sikker på at revanchere i år: “Lad os være ærlige: det resultat svier stadig. Men vi har nu brugt det meste af året på at analysere kampen indgående. Og vi tror på, at vi har fundet formlen, der gør, at Rågeleje i år kan knække Kikhavn”, udtaler anfører Claus Meyer.

På holdkortet vil man ud over holdkaptajnerne kunne finde lokale sommerhusresidenter, herunder bl.a. Melvin Kakooza, Thomas Skov, Simon Koppel, Lucas Lynggaard, Malte Ebert, Martin Kongstad, Katrine Vejsgaard Veje og Martin Johannes Larsen. Claus og Nikolaj agerer igen holdkaptajner, og programmet byder desuden på pausepoesi ved Thomas Skov og fælles nationalsang med tenor Jonathan Asmund Koppel i front.

Spillertrupperne bliver - som det fremgår - en faretruende broget men også fodboldmæssigt erotisk flok skuespillere, musikere, TV-værter, nuværende og tidligere sportsstjerner og anden sommerferierende godtfolk. Transfervinduet er åbent helt indtil kampdagen, hvor de endelige holdopstillinger offentliggøres på Facebook, men for indeværende tegner der sig to kampklare mand- og kvindskaber à hele 15 spillere hver.

Meyers PR

• Fodboldkampen i Nordsjælland er en del af programmet til 'Verdens bedste skovtur', et udendørs spisehus ved Udsholt Strand med mad, musik og underfundige events fra 10. til 25. juli.
    Læs mere her: https://meyers.dk/verdens-bedste-skovtur/
  • Der vil være fælles nationalmelodi v Jonathan Asmund Koppel inden kick-off, live kommentering af kampen på stadion samt oplæsning af egne digte i posen ved Thomas Skov.
  • Tidligere FIFA- og Superliga-dommer Kenn Hansen dømmer kampen
  • Spillerdragter er sponseret af Hummel, mens KM Sport i Frederiksværk har sørget for målmandshandsker m.m. Kampen er desuden muliggjort af Vejby Tisvilde Fodbold.
  • Der vil være mulighed for at købe mad og drikke under kampen og der vil være mulighed for parkering på p-pladsen ved Vejby Hallen via Femgårdsvej.
  • Arrangementet er gratis

Det er ganske vist: Nu åbner spiseriet DEILIG for aftenservering i det nye H.C. Andersens Hus3.11.2021 07:11:00 CET | Pressemeddelelse

De afsluttende byggekapitler er ved at blive skrevet til det nye H.C. Andersen Hus, så det eventyrlige museumsprojekt snart kan opleves i fuldt vigør. Siden starten af august har spiseriet DEILIG, som drives af Meyers, holdt snigpremiere med frokoståbent. Men fra d. 11. november svinger køkkenchef Tanja Weber også gryderne efter mørkets frembrud med fire serveringer og tilhørende vine for 550 kr.

Fra kompost til klimamad: Nyt samarbejde forvandler skæve overskudsgrøntsager til frokost i kantinen14.10.2021 09:28:29 CEST | Pressemeddelelse

Ny klimaberegner gør det let at måle CO2-udledning: Danske Rambøll vil reducere CO2-udledningen i kantinen med 25%22.9.2021 06:53:00 CEST | Press release

I foråret præsenterede Meyers sine klimamål frem mod 2030 og 2050. Den helt store nyhed var en klimaberegner, som kan måle CO2-aftryk fra råvarer og drift i storkøkkener. Nu er første udgave af BI-værktøjet rullet ud i knap 90 virksomhedskantiner i samarbejde med Rambøll, der selv har sat sig det mest ambitiøse CO2-reduktionsmål af alle.

B Corp-certificering skal understøtte styrket bæredygtighedsindsats i Meyers14.9.2021 06:48:59 CEST | Press release