VERDENS BEDSTE SKOVTUR: FODBOLDKAMPEN OM NORDSJÆLLAND

Nikolaj Koppel og Claus Meyer inviterer igen vennerne til fodbold i sommerlandet. Der bliver fest på lægterne, når Kikhavn BK og Rågeleje FF tørner sammen søndag den 25. juli kl. 14 på Vejby Stadion.

Meyers PR

Kampen er en gentagelse af sidste års succesfulde fodbolddyst, hvor Kikhavn BK med Nikolaj Koppel som holdkaptajn efter en episk 1. halvlej, gjorde det onde ved Rågeleje FF, der blev sendt hjem med et 4-1 nederlag.

Et nederlag, som Rågeleje FF’s anfører Claus Meyer dog er sikker på at revanchere i år: “Lad os være ærlige: det resultat svier stadig. Men vi har nu brugt det meste af året på at analysere kampen indgående. Og vi tror på, at vi har fundet formlen, der gør, at Rågeleje i år kan knække Kikhavn”, udtaler anfører Claus Meyer.

På holdkortet vil man ud over holdkaptajnerne kunne finde lokale sommerhusresidenter, herunder bl.a. Melvin Kakooza, Thomas Skov, Simon Koppel, Lucas Lynggaard, Malte Ebert, Martin Kongstad, Katrine Vejsgaard Veje og Martin Johannes Larsen. Claus og Nikolaj agerer igen holdkaptajner, og programmet byder desuden på pausepoesi ved Thomas Skov og fælles nationalsang med tenor Jonathan Asmund Koppel i front.

Spillertrupperne bliver - som det fremgår - en faretruende broget men også fodboldmæssigt erotisk flok skuespillere, musikere, TV-værter, nuværende og tidligere sportsstjerner og anden sommerferierende godtfolk. Transfervinduet er åbent helt indtil kampdagen, hvor de endelige holdopstillinger offentliggøres på Facebook, men for indeværende tegner der sig to kampklare mand- og kvindskaber à hele 15 spillere hver.

Meyers PR

• Fodboldkampen i Nordsjælland er en del af programmet til 'Verdens bedste skovtur', et udendørs spisehus ved Udsholt Strand med mad, musik og underfundige events fra 10. til 25. juli.
    Læs mere her: https://meyers.dk/verdens-bedste-skovtur/
  • Der vil være fælles nationalmelodi v Jonathan Asmund Koppel inden kick-off, live kommentering af kampen på stadion samt oplæsning af egne digte i posen ved Thomas Skov.
  • Tidligere FIFA- og Superliga-dommer Kenn Hansen dømmer kampen
  • Spillerdragter er sponseret af Hummel, mens KM Sport i Frederiksværk har sørget for målmandshandsker m.m. Kampen er desuden muliggjort af Vejby Tisvilde Fodbold.
  • Der vil være mulighed for at købe mad og drikke under kampen og der vil være mulighed for parkering på p-pladsen ved Vejby Hallen via Femgårdsvej.
  • Arrangementet er gratis

Digital omstilling: Ny convenience-app skal inspirere og forkæle gæster på tværs af Meyers16.6.2021 09:13:05 CEST | Pressemeddelelse

Aftensmad ’to go’ fra kokke du kender. Bag-selv-kanelsnurrer til morgenbordet med ungerne. Rabatter på restaurantoplevelser og inspirerende opskrifter på hverdagsmad. Alt dette samles ét sted, når Meyers nu lancerer en app, der skal skabe mærkbar værdi for alle gæster på tværs af bl.a. catering, bagerier, kurser og restauranter – herunder også ude hos de virksomheder, hvor Meyers driver kantiner eller leverer frokost.

Tanja Weber skal både stå i front for Meyers’ nye spiseri i H.C. Andersens Hus og H.C. by Meyers på Hotel Odeon10.6.2021 12:33:30 CEST | Pressemeddelelse

Med en fortid på Falsled Kro og Bistro Bohème skifter 30-årige Tanja Weber nu rollen som køkkenchef på luksushotellet Stella Maris i Svendborg ud med ansvaret for hele to Meyers-spisesteder i Odense. Målet er at skabe ærlig velsmag og synergier mellem H.C. by Meyers på Hotel Odeon og spiseriet DEILIG, der til sommer åbner som en del af det nye H.C. Andersens Hus.

Nu leveres firmafrokosten i elbiler: Aarhus lægger asfalt til første skridt på vejen mod CO2-neutral drift hos Meyers5.5.2021 10:03:55 CEST | Pressemeddelelse

I marts præsenterede Meyers en ambitiøs klimastrategi med et delmål om at gøre al drift CO2-neutral allerede inden 2025. Nu har man sat nøglen i tændingen på planerne med udrulning af elbiler til levering af firmafrokoster i og omkring Aarhus. Et valg, der flugter med virksomhedskundernes efterspørgsel på mad med grøn omtanke, fortæller direktør, Jesper Wacherhausen.

Stort klimagennembrud: Topforskere fra Danmark og Vietnam udvikler kødproducerende plante1.4.2021 06:34:00 CEST | Pressemeddelelse

En anerkendt dansk-vietnamesisk forskergruppe indenfor genetik og ernæring anført af Eske Willerslev, Arne Astrup og Nguyen Trung Vo løfter i dag sløret for en teknologisk landvinding, der vil give ekko langt ud over landets grænser. Fødevare- og måltidsvirksomheden Meyers, anført af grundlægger Claus Meyer, skal nu stå for at så, kultivere og udbrede kendskabet til verdens første kødproducerende afgrøde.

Meyers sætter ambitiøse klimamål og lancerer B2B-vendt klimamålingsværktøj26.3.2021 14:18:59 CET | Pressemeddelelse

Meyers har gennemført en omfattende og detaljeret kortlægning af klimaftrykket for alle virksomhedens aktiviteter inkl. råvareforbrug. Med den nye viden har Meyers sat ambitiøse klimamål, der på afgørende områder kommer til at forme den måde, virksomheden vil tænke måltider, produktion og samarbejder omkring dyrkning og husdyrhold i fremtiden. Det skal også komme virksomhedskunder til gode.