Veganerpartiet i streamet debat med fødevareministeren på Folkemøde

Fredag kl. 13:15 på Folkemødet er der skarp debat mellem Veganerpartiet og fødevareminister Rasmus Prehn om fremtiden for dansk landbrug og fødevareproduktion. Debatten foregår på Partiscenen på Folkemødet, men kan følges på stream hjemme fra stuerne.

Foto: Veganerpartiet

Om lidt, fredag kl. 13:15 på Folkemødet er der skarp debat mellem Veganerpartiet og fødevareminister Rasmus Prehn om fremtiden for dansk landbrug og fødevareproduktion.

Deltagere:

• Lars Corvinius Olesen: Repræsentant og landsledelsesmedlem for Veganerpartiet
  • Rasmus Prehn: Minister for fødevarer, landbrug, fiskeri

Lars Corvinius Olesen står klar til spørgsmål fra journalister om debatten efter eventets afslutning  klokken 14:00.

Link til event og live-stream:

Foto: Veganerpartiet