Nordisk Teaterlaboratorium

To kulturministre besøger Nordisk Teaterlaboratorium – Odin Teatret inden for ni måneder

Kulturminister Ane Halsboe-Jørgensen har ønsket at besøge Nordisk Teaterlaboratorium – Odin Teatret i forbindelse med hendes besøg i Holstebro Kommune.
Den nye kulturminister Ane Halsboe-Jørgensen afløser på mandag den tidligere kulturminister Joy Mogensen som besøgende på Nordisk Teaterlaboratorium – Odin Teatret, hvor Joy Mogensen var i sommeren 2021. Tv. Kulturminister Joy Mogensen, midten: Teaterleder Per Kap Bech Jensen, th. skuespiller Kai Bredholdt. Foto Ole Mortensen.

Besøget er en dialogbaseret præsentation af Holstebro Kommunes mangeårige satsning på kultur- og kunsttalenter med særlig fokus på musik og dans i lyset af beslutningen om at placere kunstneriske uddannelser i Holstebro i 2023. Kulturministeren vil se og opleve de gode faciliteter og muligheder, der forefindes hos Nordisk Teaterlaboratorium – Odin Teatret, herunder de internationale erfaringer teatret har indhentet gennem mere end 50 år.

Information om Nordisk Teaterlaboratorium

Nordisk Teaterlaboratorium