Telia udvider underholdningsuniverset med Viaplay

Fra i dag kan Telias kunder købe adgang til streamingtjenesten Viaplay, og nyde timevis af kvalitetsunderholdning til en favorabel pris – endda med de tre første måneder uden beregning.

Kunder hos Telia får nu endnu flere valgmuligheder på underholdningsområdet. Som en del af deres mobil-, bredbånd- eller mobil bredbåndsabonnement kan nye og eksisterende kunder fra i dag købe adgang til Viaplay, som hører til blandt danskernes foretrukne streamingtjenester.

Gennem Viaplay vil Telias kunder få adgang til et stort udvalg af dansk og international underholdning i form af serier, film og børneindhold. Viaplay har egenproduktioner af dansk drama og reality, aktuelle Blockbusters samt anmelderroste serier som The Walking Dead, Outlander, The Blacklist og meget mere.

Når adgangen til Viaplay Film & Serier købes via et kundeforhold hos Telia får kunden rabat på tjenesten. Derudover er der i kampagneperioder gode tilbud på Viaplay hvor man f.eks. får de første tre måneder uden beregning fra Telia.

”Vores mål er at levere løsninger i topklasse indenfor mobil, tv og streaming til de danske familier. Vi ser, at mange familier klipper kablerne til de store og dyre tv-pakker med forudbestemt indhold. På den baggrund vil vi give vores kunder valgfrihed til selv at sammensætte deres fortrukne indhold fra de største og bedste streamingtjenester. Med Viaplay ombord giver vi kunderne endnu flere muligheder på underholdningsfronten, og adgang til den bedste digitale underholdning, når og hvor de ønsker det”, siger Jakob Steen, kommerciel direktør for Telias privatforretning.

Hos Viaplay er der også begejstring for at kunne invitere Telias kunder indenfor i underholdningsuniverset:

”Med vores store portefølje af underholdning, er vi hos Viaplay rigtig glade for, at vi nu har indgået dette samarbejde med Telia i Danmark. Vi glæder os til at kunne invitere deres kunder indenfor i vores fantastiske underholdningsunivers", siger Kim Poder, EVP & Chief Commercial Officer Nordics, Viaplay.

Med tjenesten kan der tilknyttes fire enheder fra samme husstand til kundens Viaplay-konto, hvoraf to kan streame samtidigt. Det er muligt at se Viaplay på telefon, tablet samt Smart-TV, og tjenesten kan bruges i EU samt i Norge og Island.

Viaplay er nyeste tilføjelse til Telias underholdningsunivers, der allerede omfatter Netflix, Discovery+, HBO Max, TV 2 PLAY, C More og Spotify.

Læs mere på Telias hjemmeside.