Telia gi’r hele familien ubegrænset adgang til C More

Telia giver nu nye og over en million eksisterende kunder med mobil- eller bredbåndsabonnement ubegrænset og omkostningsfri adgang til streamingtjenesten C More.

Nu tilbyder Telia og Call me alle kunder med mobil- eller bredbåndsabonnement at benytte streamingtjenesten C More som ekstra service uden omkostninger.

C More byder på en bred vifte af dansk og international kvalitetsunderholdning i form af film og serier, dokumentarer samt børne- og familieunderholdning. C More har danske, internationale og nordiske film for alle aldersgrupper samt topfilm fra Hollywoods største producenter, fx Paramount, Universal, Sony og nordiske favoritter fra Nordisk Film, TV4 og SF med masser af britisk og nordisk krimi i form af egne produktioner fra C More Originals. C Mores film- og seriepakke har en værdi af 99 kr. pr. måned.

”Vi er klar med endnu en stærk lancering til alle vores eksisterende og nye mobil- og bredbåndskunder. Nu inkluderer vi nemlig streamingtjenesten C More kvit og frit i alle vores abonnementer. Med C More får Telias og Call mes kunder fri adgang til topunderholdning i form af tusindvis af film og serier, så der er nok at gå i gang med,” siger Jakob Steen, kommerciel direktør i Telias privatforretning.

Med løsningen kan der tilknyttes fem enheder til kundens C More-konto, hvoraf to kan streame samtidigt. Det er muligt at se C More på telefon, tablet, computer samt som App på Android og Samsung TV. C More kan bruges i EU.

Fuld valgfrihed og markante besparelser på streaming

Telias mål er at levere de bedste løsninger indenfor mobil, internet, tv og streaming til de danske familier, og samtidig give dem valgfrihed og stærke fordele i produktudvalget til attraktive priser.

”Vores vurdering er, at over en million danske husstande betaler for meget for deres tv-løsninger. Det vil vi gøre op med i Telia, ved at tilbyde kunderne fuld valgfrihed og markante besparelser ved at samle mobil, internet og streaming. Vi har i år rundet 100.000 mobil- og bredbåndskunder, der har købt deres streaming- og underholdningsløsninger hos os – og vi har en ambition om et fordoble dette tal inden udgangen af 2023”, slutter Jakob Steen.

I 2019 udvidede Telia forretningen med opkøbet af mediekoncernen Bonnier Broadcasting. Hermed blev bl.a. streamingtjenesten C More en del af teleselskabets streamingunivers. Udover C More tilbyder Telia også streaming og underholdning fra Netflix, Spotify, HBO Max, TV 2 PLAY og Discovery+.

Sådan får kunderne glæde af C More

Læs mere om aktivering af C More på vores websites:

Jakob Steen, kommerciel direktør i Telias privatforretning
Telia logo

Dansk turisme vil udnytte mobildata til at optimere sommerens højsæson26.1.2024 12:14:20 CET | Pressemeddelelse

Et samarbejde mellem VisitDenmark, Dansk Kyst- og Naturturisme, Vestkystens destinationsselskaber, teknologivirksomheden NTT DATA Business Solutions, Telia og flere andre dataleverandører giver værdifuld indsigt i turisters bevægelses- og forbrugsmønstre. Platformen VisitData vil revolutionere det danske turisterhvervs muligheder for planlægning og prioritering inden for handel, transport, overnatning, underholdning og restauranter.