TDC Erhverv køber jyske TDC Erhvervscentre

TDC Erhvervscenter Esbjerg er et af de syv jyske Erhvervscentre, som TDC Erhverv overtager ejerskabet af 20. december 2017

TDC Erhverv rykker nu tættere på sine kunder i Jylland og hjemtager ejerskabet af de syv velkendte TDC Erhvervscentre i Esbjerg, Rødekro, Kolding, Aalborg, Herning, Aarhus og Hjørring. Ambitionen er at styrke den lokale rådgivning med en klar digitaliseringsagenda til gavn for den enkelte lokale virksomhed. TDC Erhverv overtager ansvaret og driften 20. december 2017 fra sælger, Telesikring.

”Vi har været glade for samarbejdet med Telesikring gennem de sidste seks år, men vi vil gerne endnu tættere på vores gode kunder i Jylland, så vi kan sikre kundeoplevelsen hele vejen rundt. Vi skal i endnu højere grad være den lokale rådgiver, der kan hjælpe virksomhederne i gang eller videre på den digitale rejse, som alle skal igennem,” fortæller Marina Lønning, koncerndirektør for TDC Erhverv, og fortsætter:

”Vi har en klar ambition om at være den foretrukne lokale rådgiver for de små og mellemstore virksomheder – især når det gælder digitale løsninger. Og der tror vi på, at TDC Erhvervscentrene, der allerede har et stærkt brand blandt virksomhederne, spiller en helt afgørende rolle.”

Man kan også sige, at man forener det bedste fra begge verdener. Det enkelte TDC Erhvervscenter har på forhånd det bedste lokale kendskab, mens TDC Erhverv nu kan styrke de lokale kompetencer yderligere bl.a. ved at tilbyde lokale demofaciliteter og klæde rådgiverne endnu bedre på til at vise, hvad man kan med TDC Erhvervs produkter og løsninger.

Allerede sidste år købte TDC Erhverv en stor del af TDC Erhvervscentrene tilbage, og nu tager man altså endnu et skridt videre ved at hjemtage ejerskabet af alle syv centre i Jylland. Det kommer ikke umiddelbart til at berøre de i alt 46 ansatte, som alle fortsætter deres gode, daglige arbejde.

Vedhæftet billede: TDC Erhvervscenter Esbjerg. Hvis ønske om specifikt lokalt Erhvervscenter, kontakt TDC Presse.

Yderligere oplysninger:
TDC Presse, tlf. 70 20 35 10