Se sæson 10 af The Walking Dead på Xee fra den 7. oktober

Mandag den 7. oktober er der sæsonpremiere på sæson 10 af horror-kultserien The Walking Dead - og Xee sender allerede dagen efter seriens premiere i USA. De første 9 sæsoner kan allerede nu streames på Xee.

Foto: AMC/Fox Networks Group

The Walking Dead er en af de mest streamede serier på Xee, og mange fans har glædet sig til at se sæson 10, der får premiere i USA den 6. oktober. Allerede dagen efter kan danskerne se med via Xee, når kanalen viser første afsnit af den nye sæson – og der vil efterfølgende komme et nyt afsnit på både tv og streamingtjeneste hver mandag.

I foråret 2019 havde Xee premiere på talkshowet Talking Dead, og det vender naturligvis også tilbage på Xee. Hver uge diskuterer værten Chris Hardwick den nyeste udvikling i serien sammen med celebre gæster, skuespillere fra serien og med folkene bag horror-serien. Talkshowet sendes live i USA efter hvert afsnit af serien.

Alle sæsoner (1-9) af The Walking Dead kan naturligvis streames på Xee, så man kan være helt klar, når sæson 10 sendes fra den 7. oktober. Og Xee streamer naturligvis også sæson 10 løbende, ligesom man kan streame talkshowet Talking Dead.

Om sæson 10
I sæson 10 er det blevet forår, men dønningerne fra Alphas forfærdelige magtdemonstration har tydeligt berørt de små, sammenslåede samfund. De må modvilligt respektere de nye grænser, men i det skjulte forbereder de sig på en måske uundgåelig kamp. Det store spørgsmål er, om civilisationen reelt kan overleve i en verden fyldt med Walkers.

Xee viser første afsnit af The Walking Dead den 7. oktober kl. 22.

Foto: AMC/Fox Networks Group