Scrive får ny landechef i Danmark og søsætter vækststrategi

Nordens største aktør inden for e-signeringsløsninger Scrive, har ansat ny landechef i Danmark, Aiman Rafii. E-signaturvirksomheden vil være størst i Danmark inden for tre år. Scrive har flere end 1.000 danske kunder i dag.

København, d 11. oktober 2021 – Scrive, der er én af Danmarks førende SaaS-virksomheder inden for e-signaturer, har ansat Aiman Rafii som ny landechef med base i København. Aiman Rafii (31 år) har en baggrund fra esignatur, der blev opkøbt af Scrive i Danmark i juli 2021. Opkøbet af esignatur og ansættelsen af Aiman Rafii som ansvarlig for den danske forretning, er udtryk for, at man i Scrive ser Danmark som et meget vigtigt strategisk marked i jagten på at blive Europas foretrukne leverandører af digital identitet og underskriftsløsninger.

”Jeg vil rigtig gerne dræbe den klassiske SaaS-webapplikationsmodel, hvor man typisk lægger ansvaret over på kunderne ift. at sikre at deres system passer til den nye SaaS-løsning. Vores tilgang i Scrive er lige omvendt; vi tilpasser os kundens systemer. I jagten på en løsnsom one-size-fits-all tilgang, har alt for mange SaaS-leverandører glemt det mest essentielle ved software nemlig tilpasning, service og menneskelig tilstedeværelse – det tror vi på er vejen til at blive størst i Danmark,” siger Aiman Rafii, ny landedirektør for Scrive i Danmark.

Scrive har lokal kundeservicefunktion, der rådgiver flere end 1.000 danske virksomheder med digitalisering og effektiviseringer af dokumentunderskrifter og validering. Eksempler er digitale købskontrakter, netbanksløsninger og underskrifter på interne dokumenter.  Scrive’s opkøb af   esignatur betyder, at Scrive i dag kan rådgive om og bidrage med uhyre industri- og virksomhedsspecifikke løsninger, baseret på indsigter og erfaring fra globale cases. Scrive har for eksempel hjulpet og tilpasset løsninger til eksempelvis Volkswagen og Telenor.

Væksten i Danmark skal komme dels fra at flytte kunder fra konkurrerende e-signaturløsninger over til Scrive, dels fra organisationer, der i dag ikke benytter digitale identitets- og underskriftløsninger – inden for både det private og offentlige.

Scrive Danmark er del af Scrive, der på verdensplan har over 6.000 kunder i over 50 lande heriblandt Pleo og Samsung. Viktor Wrede, der er administrerende direktør for Scrive, ser gode perspektiver for Scrive i Danmark:

”Danmark har allerede en stor del af digital validering ifm. netbank, borger.dk og onlinekøb med NemID, der erstattes af MitID, hvor vi i Scrive er teknologipartner. Så vi har allerede godt kundegrundlag, men potentialet i Danmark er meget større. Vi kommer til at investere betydeligt i Aiman og hans team for at blive de danske organisationers foretrukne partner inden for digitale identitets- og underskriftsløsninger,” siger Viktor Wrede.

Cathrine Bender, Marketing- og kommunikationsansvarlig, for Scrive Danmark

Information om Scrive

Scrive

Scrive blev grundlagt i 2010 og blev hurtigt markedsleder for e-signaturer i Norden. I dag, med over 6000 kunder i mere end 50 lande, er Scrive anerkendt som en pålidelig digitaliseringspartner, der guider virksomheder i alle størrelser i alle brancher på deres digitale transformationsrejse.

Følg pressemeddelelser fra Scrive

Flere pressemeddelelser fra Scrive

Scrive gør det muligt for Samsung at lancere unik abonnementsløsning i Norden1.11.2021 10:18:15 CET | Pressemeddelelse

Samsung offentliggjorde i september, at selskabet bliver det første til at tilbyde nordiske forbrugere muligheden for at tegne abonnement direkte i forbindelse med køb af en mobiltelefon via deres hjemmeside. Samsung samarbejder med seks operatører i Norden, og Scrive, som er markedsleder i Norden inden for e-signaturer, gør det muligt for parterne at tilbyde deres kunder sikker og hurtig digital identifikation og signering og derigennem en bedre købsoplevelse.