Sådan imødekommer Møbelkompagniet kundernes behov

Del
Møbelkompagniet i Herning er gået fra at have 20 til 30 sofaer i en kold lagerhal til i dag at have en velbesøgt webshop, som kunderne bliver ved med at vende tilbage til. En historie om, hvordan en virksomhedsidé har vokset sig stor ved at sætte kunderne i centrum.
Photo by Alona Gross on Unsplash
Photo by Alona Gross on Unsplash

En vellidt forhandler

At spørge, hvorfor netop Møbelkompagniet skulle vide, hvordan man imødekommer kundernes behov, handler naturligvis om, at de har god succes med deres forretningsmodel. I hvert fald hvis man spørger kunderne.

For det er interessant at se på, hvad de gør, ikke mindst når deres kundeanmeldelser er så gode, som de er. På diverse sider får de den ene gode anmeldelse efter den anden. Og det vidner altså om, at de gør noget rigtigt.

Besøg Møbelkompagniet for selv at få en idé om, hvad de gør.

Kundeservice i fokus

Noget af det, der bliver lagt vægt på hos Møbelkompagniet, er, at deres kundeservice er af allerhøjeste kvalitet. For dem betyder den personlige forbindelse til kunderne meget. Og det er altså også afspejlet hos kunderne.

For i mange af de gode anmeldelser er det netop den gode kundeservice, der bliver lagt vægt på. Det er altså bare et af de kriterier, der tilsyneladende gør forskellen for kunderne.

Et voksende sortiment

Derudover er der også noget, der tyder på, at en del af succesen findes i deres sortiment. For som de selv siger det, har Møbelkompagniet et stort sortiment af møbler. Dertil er deres møbelsortiment vokset betydeligt igennem årene. På den måde har de altså formået at fastholde interessen og imødekomme kunderne løbende.

De er gået fra primært at sælge sofaer til i dag at sælge møbler til hele huset. På den måde er der altså stor sandsynlighed for at man som kunde finder noget, man kan bruge. Det gør dem således også konkurrencedygtige.

Høj kvalitet

Endelig vægter de også kvalitet højt. Deres møbler skal være af høj kvalitet.

Også dette er altså med til at gøre dem konkurrencedygtige. For én ting er at have nogle spændende produkter på hjemmesiden. En anden ting er, at de også skal leve op til kvalitetsforventninger, når de rent faktisk kommer hjem til kunderne. Også på dette punkt lever de op til kundernes forventninger.

Nøgleord

Billeder

Photo by Alona Gross on Unsplash
Photo by Alona Gross on Unsplash
Download

Information om Partnertekst

Partnertekst
Partnertekst
E Christensens Vej 55F
7430 Ikast

https://partnertekst.dk/

Følg pressemeddelelser fra Partnertekst

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Partnertekst

Fra Arvato til Riverty: Fintech-selskab tager nyt navn28.4.2023 09:46:24 CEST | Pressemeddelelse

I en spændende udvikling i oktober 2022 besluttede Arvato Finance at samle alle sine undermærker under ét sammenhængende navn: Riverty. Arvato Financial Solutions, AfterPay, Paigo og Gothia har tidligere opereret som separate enheder, men med Riverty ønsker virksomheden at skabe en mere samlet og klar identitet for sine kunder og styrke sin position i den konkurrenceprægede verden af finansielle tjenester og løsninger.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye