Rasmus Hessellund er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Aarhus

Rasmus Hessellund er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Aarhus.PR-foto

Navne: Efter et par år som rådgiver i Andelskassen er Rasmus Hessellund vendt tilbage til Middelfart Sparekasse, hvor han tidligere har arbejdet i fem år. Han kommer til at få sin daglige gang i afdelingen i Aarhus - byen, hvor han er født og opvokset.

Rasmus Hessellund skal hovedsagligt rådgive privatkunder med alt, hvad det nu inderbærer af bolig, investering, pension m.m.

- Jeg har valgt at skifte tilbage til Middelfart Sparekasse, da jeg synes, at sparekassens tilgang til at drive pengeinstitut passer godt med mine værdier, og den frihed og tillid, der er til den enkelte medarbejder, sikrer en god arbejdsplads, siger han.

Rasmus Hessellund bor i Brabrand med Rikke og deres to piger på 1 og 4 år. Så fritiden går i høj grad sammen med familien, og ellers masser af fodbold, når det kan lade sig gøre. Gerne på stadion i Aarhus eller i England.

Rasmus Hessellund er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Aarhus.PR-foto

65 år: Hans Elkjær, Vejle, fylder lørdag den 6. august 65 år.22.7.2022 15:08:06 CEST | Pressemeddelelse

Navne: Hans Elkjær har sin daglige gang i Middelfart Sparekasses afdeling i Hedensted, hvor han arbejder som rådgiver inden for bolig, pension og investering for erhvervs- og privatkunder. Han begyndte i sparekassen i 2017. Hans Elkjær stammer oprindeligt fra Fyn, men flyttede til Vejle i 1978 for at arbejde i Aktivbanken (senere Sydbank). Her nåede han at arbejde i 39 år i en række forskellige funktioner. Herunder chef for bankens afdelinger i Viuf, Grindsted, Ansager, Egtved og Billund. I dag bor Hans Elkjær i Bølgen med sin hustru, Lene. Sammen har de datteren Sisse, som netop er flyttet til Aarhus for at studere. Hans Elkjær har desuden to voksne døtre mere og tre børnebørn. Ud over familien bruger Hans Elkjær gerne sin fritid på golfbanen eller som tilskuer til enten fodbold eller håndbold. Den ellers tidligere aktive sportsmand har efter en række knæskader erkendt, at bentøjet bedre kan holde til en tur på golfbanen frem for fodboldbanen. Hans Elkjær har i forbindelse med sin run