OK Plus præsenterer nyt kaffekoncept

OK Plus lancerer kaffestationer fra Espresso House i 16 af kædens conveniencebutikker på tværs af landet
JDE Professional er leverandør på kaffeløsningen

Specialkaffe er populært blandt danskerne, og derfor gør OK Plus det nu nemt for kunderne at få adgang til et stort udvalg af kvalitetskaffe fra Espresso House.

Udrulningen af det nye kaffekoncept begynder i denne uge og vil løbende blive implementeret i de 16 butikker, hvor personalet vil blive uddannet i at arbejde med Espresso House's signaturblandinger, så kunderne får den bedst mulige smagsoplevelse.

JDE Professional er leverandør på kaffeløsningen

• OK a.m.b.a. er et dansk andelsselskab med hovedsæde i Viby J
  • OK tæller udover moderselskabet også datterselskaber som Kamstrup, EnergiData og OK Plus. Hele koncernen beskæftiger mere end 2.200 personer
  • Koncernresultatet for 2019: Omsætning: 9,9 mia. kroner. Resultat før skat: 586 mio. kroner
  • OK omfatter mere end 670 tankstationer, knap 200 vaskehaller (svanemærkede) samt 75 Truck Diesel stationer, og OK er således Danmarks største tankstationskæde.
  • OK er landsdækkende leverandør af benzin, diesel, transportdiesel, fyringsolie, smøremidler, naturgas og elektricitet til både erhverv og private. Desuden leverer OK rådgivning, projektering og installation af varmepumpeløsninger i alle størrelser og er en af landets største leverandører af varmepumper.
  • OK har tre biogasstationer og fire brinttankstationer
  • Foruden energiprodukter sælger OK mobiltelefoni og forsikringer