Offentliggørelse af Julemærket 2016 - presseinvitation

H.K.H. Kronprinsesse Mary holder tale før hun og årets kunstner, Per. O., afslører dette Julemærke. Vi kan afslører, at det er et helt fantastisk Julemærke.

Hele Danmarks Julemærke!

Offentliggørelse af Julemærket 2016

Kom og vær med når vores protektor, H.K.H. Kronprinsesse Mary, holder tale og sammen med årets kunstner, Per O. Jørgensen, afslører årets Julemærke.

Det sker på Københavns Rådhus (Festsalen, indgang fra Rådhuspladsen)

mandag den 31. oktober 2015 kl. 10.45 (hvor du skal være på plads)

I vedhæftede program ses pressens mange muligheder for fotografering.

Akkreditering. Deltagelse i pressemødet kan kun ske ved tilmelding senest onsdag den 26. oktober

til hanne.nielsen@julemaerket.dk, hvor jeg skal bruge følgende oplysninger:

Navn på medie

Titel og navn på de, der ønsker akkreditering
Du vil efterfølgende modtage en mail på bekræftelse af din akkreditering.

Vi glæder os til at byde dig velkommen!

JULEMÆRKEFONDEN

Hanne Nielsen

Brolæggerstræde 14

Her har du årets Julemærkekunstner: Magisk strøg over Julemærket 20169.9.2016 12:52pressemeddelelse