Ny fitness dk-ejer: Vi bringer premium fitness og høj kvalitet til danskerne

Opkøbet af danske fitness dk er blevet endeligt godkendt, og kædens nye ejer, SATS, investerer helhjertet i mennesker, kvalitet og innovative digitale løsninger.
Eksisterende medlemmer af fitness dk har med opkøbet muligheden for at træne frit i alle SATS’ centre i hele Norden resten af 2018. Foto: PR.

Den nordiske fitnesskæde SATS' opkøb af danske fitness dk er godkendt af konkurrencemyndighederne i EU. Aftalen er dermed endeligt på plads, og den norske kæde er nu officielt ankommet til Danmark.

Den nye ejer satser på premium fitness og forpligter sig til at højne kvaliteten af eksisterende tilbud. Samtidig introducerer fitnesskæden nye innovative træningskoncepter for at gøre fitness til en større oplevelse.

For fremtiden investerer SATS i mennesker, og medlemmerne kan derfor se frem til en række nye tilbud drevet af kædens højtuddannede instruktører og personlige trænere samt førende digitale løsninger. Jakob Hansen, der er administrerende direktør i fitness dk, glæder sig til at kunne tilbyde medlemmerne det nye premium fitness-koncept.

– Vi er nu en del af Nordens største og Europas tredjestørste fitnesskæde med cirka 660.000 medlemmer og 240 centre. Det er en familie, der i den grad forstår sig på markedet og har bevist, at de formår at drive en rigtig god forretning på fitness. Med SATS i ryggen har vi nu en ejer, der, som os selv, sætter passionen for fitness i førersædet, siger Jakob Hansen.

SATS tror på, at det danske marked er klar til et øget fokus på kvalitet fremfor at konkurrere på pris. Netop den strategi er SATS lykkedes med i resten af Norden. Denne viden og omfattende erfaring fra de øvrige nordiske lande vil SATS kombinere med det gode udgangspunkt i fitness dk for at få succes med den ambitiøse målsætning i Danmark.

SATS er den største premium fitness kæde i Norden og har over 660.000 medlemmer og cirka 240 centre. SATS er især kendt for deres omfattende holdtræning, stærke tilbud indenfor personlig træning og for deres førende digitale tilbud på både hjemmeside og apps. Læs mere påsats.no

Susanne Dam
Marketingchef, fitness dk
sdam@fitnessdk.dk

Efter SATS’ opkøb glæder Jakob Hansen, administrerende direktør i fitness dk, sig over at være en del af en familie, der sætter passionen for fitness i førersædet. Foto: PR.
SATS bygger videre på fitness dk’s fundament og vil i fremtiden udvikle kæden, så medlemmerne får en premium fitnessoplevelse. SATS vil investere i mennesker og efteruddanne kædens instruktører, hvilket betyder bedre kvalitet for medlemmerne. Foto: PR.

SATS er den største premium fitness kæde i Norden og har over 660.000 medlemmer og cirka 240 centre. SATS er især kendt for deres omfattende holdtræning, stærke tilbud indenfor personlig træning og for deres førende digitale tilbud på både hjemmeside og apps. Læs mere på sats.no