Ny CEO hos Malmos Landskaber skal booste partnerskaber med kunderne

Kim Thinggaard tiltræder 1. juni som ny CEO. Han kommer fra Enemærke & Petersen og bringer erfaringerne fra de mange TRUST-projekter med sig ind i Malmos Landskaber. Sammen med virksomhedens nuværende direktør Søren Hansen skal han sikre Malmos positionen som Danmarks førende leverandør af komplette udemiljøer.

Stafetten gives videre til næste sprint for Malmos-teamet (Søren Hansen tv. og Kim Thinggard th.)

Malmos Landskaber er en del af idverde Danmark og blandt landets førende inden for grønne tage, anlæg på dæk og store klimaløsninger. Nu sætter virksomheden et endnu stærkere fokus på samarbejdskompetencer, strategiske partnerskaber og data som helt ny service.

”Som led i idverde Danmarks strategiske udvikling tiltræder Kim Thinggaard som ny CEO for Malmos Landskaber. Han skal sammen med Malmos nuværende direktør, Søren Hansen, fremover være med til at give landskabsbranchen en mere fremtrædende rolle og med baggrund i sine erfaringer bringe virksomheden tidligere ind i projekternes værdikæde ved i endnu højere grad at favne værdierne og mindsettet fra partnerskaberne”, siger idverde Danmarks CEO, Morten Dohrmann Hansen.

Kim Thinggaard kommer fra Enemærke & Petersen a/s, hvor han som direktør har været ansvarlig og manden i front for de fire strategiske partnerskaber, startende med byggebranchens første partnerskab, TRUST, i 2016 for Københavns Kommune. TRUST og partnerskaberne har sat en ny dagsorden ved at samle kompetencerne og skabe et bredere samarbejde i hele værdikæden. Fokus har været på lederskab og menneskerne i centrum; hvor der sammen bygges tillidsskabende relationer og med en fremherskende kultur, hvor diversiteten anerkendes, og projekterne naturligt kommer i centrum.

Søren Hansen har med sin mangeårige erfaring i branchen et tydeligt billede af, at Malmos som anlægsgartner og landskaber kan bidrage positivt til klimaet, kvaliteten og effektiviteten gennem medarbejderne og naturbaserede løsninger, bæredygtighed og digitalisering.

”Vi vil i fremtiden drive vores forretning gennem ambitiøs dataindsigt, og vi vil anvende og sælge data som en helt ny service, der kan hjælpe vores kunder med deres bæredygtige omstilling”, forklarer Søren Hansen, som i fremtiden får en mere kommerciel rolle.

”For mig handler det om at skabe udvikling gennem unikke organisationer og tillidsbaserede fællesskaber, som er effektive sammen, og som skaber gode projekter til tiden, til økonomien og med en høj kvalitet, uden konflikter. Ved at være tidligt involveret og have et større ansvar for projekterne vil vi også have mulighed for at fokusere på at skabe løsninger, som er mere datafokuserede, og som gavner bæredygtigheden”, siger Kim Thinggaard, som tiltræder stillingen den 1. juni 2022.

CEO for idverde Danmark, Morten Dohrmann Hansen, ser frem til en strategisk spændende udvikling for idverde Danmark og Malmos.

Ny CFO hos idverde Danmark1.6.2021 11:11:35 CEST | Pressemeddelelse

I idverde Danmark er vi glade for at annoncere ansættelsen af Lars Møller Hansen som vores nye lande økonomidirektør. Lars bliver et stort aktiv for vores etablering af idverde i Danmark i forlængelse af virksomhedskøbene tilbage i 2020 af henholdsvis Malmos og OKNygaard. Lars vil sikre en skalerbar platform for fremtidig udvikling og vækst af idverde Danmark og skabe en stærk sammenhæng mellem strategi, forretning og økonomi. Lars har mere end 13 års værdiskabende erfaring fra ISS, en global udbyder af facility service løsninger, hvor han har haft flere nøglefinansroller i koncernfinans samt økonomidirektør for ISS’ franske datterselskab. For Lars’ mangeårige erfaring fra servicebranchen vil han bidrage med relevant forretningsmæssig indsigt til gavn for driften af kundefokuseret serviceløsninger leveret af passionerede anlægsgartnere. Med betragtning af at idverde Danmark skal færdiggøre den igangværende integration af de to virksomhedsopkøb og gennemføre planerne for fremtidige væks