Nu er det blevet nemmere at få sund aftensmad

De fleste af os vil gerne spise sund aftensmad til daglig. Men i en travl hverdag, er det ikke altid lige nemt, for hvad er sundt? Hvad skal der købes ind? Og har du overhovedet tid til at tilberede en sund aftensmad til hele familien? Det korte svar er JA!

Måltidskasser er er et koncept, der har været på markedet et stykke tid, og det bliver kun mere og mere populært. For ikke nok med, at en måltidskasse gør det nemt at tilberede sund aftensmad, du sparer også tid – både når maden skal tilberedes, og fordi du slipper for at skulle købe ind dagligt. Og du er faktisk også penge at spare.

Måltidskasser af enhver slags

I takt med at populariteten af måltidskasser er steget, er der kommet ekstremt mange udbydere med ekstremt mange typer af måltidskasser. Og det kan være lidt af jungle at finde den helt rigtige udbyder og kasse.

Men det er der heldigvis råd for. På sundaftensmad.dk finder du et samlet overblik over en masse udbydere og alle deres måltidskasser.

”Vi har samlet langt over 20 forhandlere af måltidskasser, der tilsammen har langt over 100 måltidskasser at byde på af forskellig slags.” Fortæller Erik Hamre, udvikleren af sitet. ”Og vi har ved hjælp af sortering på forskellige valgmuligheder gjort det nemt at finde lige præcis den måltidskasse, der passer til den enkelte.” Fortsætter han.

Det er samtidig en test- og sammenligningsside, så du kan se, hvilke måltidskasser der er bedst og billigst.

”Vi har f.eks. sammenlignet priser på mere eller mindre færdiglavede retter, og det lyder måske mærkeligt, men det er faktisk oftest de kasser, der indeholder retter, der er mest tilberedt, der er billigst.” Fortæller Erik Hamre.

Hvad er sund aftensmad?

Men hvad er sund aftensmad? Det der f.eks. er sundt for den overvægtige, er jo ikke nødvendigvis sundt for den småtspisende pensionist. Men du kan finde en måltidskasse, der passer til alle. Og i mange tilfælde kan du oplyse, hvilken kost du lægger vægt på og vil have i din måltidskasse.

Er der f.eks. ting du ikke kan tåle, lide eller ikke vil spise. Så kan du vælge dem fra.

Et økonomisk valg

De fleste vil nok tænke, at det er vanvittigt dyrt at bestille måltidskasser.

I starten var det dyrt at bestille måltidskasser, men efterhånden som antallet af udbydere er steget, er konkurrencen blevet stor, og prisen derfor lavere.

Dertil skal lægges, at madspildet mindskes med måltidskasser. Du får nemlig kun den portion, du skal bruge og kun til det antal dage, du har bestilt.

Mange flere udbydere

Der kommer hele tiden nye udbydere af måltidskasser til. Og der er sikkert allerede flere, end dem du kan finde på sundaftensmad.dk.

Derfor er Erik Hamre også interesseret i at blive kontaktet af forhandlere af måltidskasser, der ikke er på listen, så de kan komme med i den samlede oversigt med alle deres typer af måltidskasser.

Så er du udbyder – eller kender du en udbyder, som ikke er på listen – så kontakt Erik Hamre.

Erik Hamre
erik@sundaftensmad.dk

Information om Fitness og Mad

Fitness og Mad
Marielundvej 46B
2730 Herlev

Fitnessogmad.dk er en fitness og kost hjemmeside.

Følg pressemeddelelser fra Fitness og Mad

Flere pressemeddelelser fra Fitness og Mad

Økologisk og sund hudpleje fra COOLA Sunlotion tager corona-kegler19.2.2021 09:51:56 CET | Pressemeddelelse

De lækre, økologiske plejeprodukter fra COOLA, inklusiv den populære COOLA Sunlotion, er meget populært i Danmark. COOLA er et amerikansk brand, som har flere fans fra A-celebrity-listen, heriblandt Selena Gomez og Heidi Klum. Økologisk hudpleje har i det hele taget hittet under corona-krisen, og hos livsstilsfirmaet Green Harmony forventer de, at populariteten fortsætter med at stige. Også længe efter corona er ovre.