Nu åbner Lyngby Storcenters nye madunivers

I morgen, den 8. april, kl. 10 slår Lyngby Storcenter dørene op til et nyt unikt stadekoncept med masser af smagsoplevelser i verdensklasse.

Efter tre måneders ombygningsarbejde er centrets store torv nu forvandlet til et moderne madunivers med seks stader og plads til cirka 250 spisende gæster.

Populært stadekoncept
”Vores nye indendørs stadekoncept imødekommer den moderne forbrugers forventning om at kunne få en kulinarisk oplevelse på sit besøg i shoppingcentret. Og så passer det ind i en tendens, som vi ser i branchen: Bespisningsområdet bliver af større og større betydning i alle shoppingcentre," siger Finn Sture Madsen, afdelingsdirektør i DEAS med ansvar for center management.

Ejendomsforvaltningsselskabet DEAS driver og udvikler bl.a. Lyngby Storcenter på vegne af Danica Pension og har været bygherrerådgiver på ombygningen af Store Torv.

Frisk mad i høj kvalitet og med gode råvarer
De seks stader består af Tapa del Toro, Tommi’s Burger Joint, Parma & Pasta, Palæo, Brioche Dorée og Hallernes Smørrebrød, der har hver deres unikke koncept.

”Med det nye madtorv har Lyngby Storcenter fået et udbud af spisekoncepter på et meget højt kvalitetsniveau. De er nøje udvalgt og er hver især nogle af de bedste inden for deres felt. Vi håber, kunderne vil tage rigtigt godt imod dem,” siger Simon Hansen, DEAS’ center manager i Lyngby Storcenter.

God musik og gratis burgere
De sidste detaljer er nu ved at blive finpudset inden åbningsdagen, der byder på masser af spændende aktiviteter og konkurrencer. Til at skabe ekstra god stemning vil der blandt andet i løbet af weekenden være besøg af en DJ og værtinder, som sørger for at dele lækkerier ud til kunderne og balloner til de mindste.

På åbningsdagen skal kunderne også huske at lægge vejen forbi Tommi’s Burger Joint og Brioche Dorée, der vil dele gratis burgere og bagværk ud. Og hos Palæo er der juiceshots til de 1.000 første kunder.

Finn Sture Madsen, afdelingsdirektør, DEAS, mobil 27 90 10 28

DEAS A/S er et af Danmarks førende ejendomsforvaltningsselskaber. Selskabet består af fem forretningslinjer: Ejendomsadministration, Property Asset Management, Facility Services, Mæglervirksomhed – via DEAS Erhverv og DEAS Bolig – og Offentlig-Privat Partnerskab (OPP). DEAS administrerer og udvikler bl.a. 18 shoppingcentre, primært ejet af Danica Pension. Vi tilbyder også administration af bolig- og erhvervsejendomme samt ejer- og andelsboligforeninger. Hertil kommer bygherrerådgivning, byggesagsadministration, energistyring, drift og vedligehold, udlejning af bolig- og erhvervslejemål samt salg og vurdering af erhvervsejendomme og boliger. DEAS A/S er et 100%-ejet datterselskab af DEAS Holding A/S.

Tapa del Toro er blandt stadeholderne i Lyngby Storcenters nye madunivers
Brioche Dorée er et af de nøje udvalgte spisekoncepter
Hallernes Smørrebrød bidrager også til de kulinariske oplevelser
Illustration af det nye madunivers. Kreditering: Space Lab
Finn Sture Madsen, afdelingsdirektør i DEAS med ansvar for center management

Ny aftale: Lærernes Pension lægger nye boligprojekter hos DEAS17.11.2017 08:11pressemeddelelse

Lærernes Pension har styrket samarbejdet med ejendomsforvaltningsselskabet DEAS. Parterne har fornyet deres samarbejdsaftaler. DEAS er valgt til at varetage udlejning, administration og efterfølgende drift af selskabets boligprojekter. DEAS administrerer p.t. samlet ca. 68.000 m2 boliger for Lærernes Pension. ”Vi har valgt DEAS som forvalter af vores portefølje, fordi de tilbyder den fulde palet af ydelser, som vi har behov for. Vi har desuden gode resultater fra vores samarbejde om førstegangs-udlejning, fx af Jacobsens Have i Valby, hvor DEAS nåede i mål med fuld udlejning, inden byggeriet stod færdigt. Den slags danner solid grobund for fremtidige fælles projekter,” siger Henrik Walther Mogensen, finansdirektør i Lærernes Pension. Lærernes Pension er blandt de investorer, der satser på udvikling og opførelse af nye boligudlejningsejendomme i landets storbyer, herunder Aalborg som for tiden er i rivende udvikling. ”Vi glæder os til at styrke det tætte samarbejde med Lærernes Pension.

DEAS starter udlejning af PFAs 94 nye lejeboliger i Hillerød6.11.2017 08:16pressemeddelelse

Med over 300 besøgende til åbent hus de seneste to søndage har DEAS startet udlejningen af PFA’s nye, spændende lejeboliger på Nordre Jernbanevej midt i Hillerød. Projektet dækker fire byhuse og en etageejendom. Projektet er endnu et skridt i realiseringen af PFA Ejendommes nye boligstrategi. Tidligere på året igangsatte DEAS i den sammenhæng udlejningen af Frederikskaj 2 i København samt Havnehusene i Aalborg på vegne af PFA. ”Hillerød er med kombinationen af lokalt byliv, naturskønne omgivelser og gode forbindelser til København oplagt for os at investere i. I projektet har vi gået efter bred appel og diversitet ved at opføre flotte gedigne lejeboliger fra to til fire værelser, og derfor tror vi også på, at der vil være bred efterspørgsel på boligerne,” siger Michael Bruhn, direktør i PFA Ejendomme. Behov for flere boliger i HillerødI Hillerød Kommunes seneste befolkningsprognose anslås der en stigning på over 8.000 borgere i perioden fra 2016 til 2026. ”Der forventes en stigning i b

PensionDanmark styrker samarbejdet med DEAS3.11.2017 13:02pressemeddelelse

PensionDanmark har valgt at forny deres samarbejdsaftale med ejendomsforvaltningsselskabet DEAS, der er landets førende inden for administration, drift og udvikling af ejendomme. DEAS og PensionDanmark indledte samarbejdet i 2004, og PensionDanmark har nu valgt at fortsætte med DEAS som samarbejdspartneren, der skal stå for administration og drift af selskabets ejendomme og lejemål inden for erhverv og bolig. ”DEAS er en effektiv samarbejdspartner inden for ejendomsforvaltning, og vi trækker med stor tilfredshed på deres kompetencer. At selskabet for nylig er blevet ISO-certificeret har yderligere overbevist os om, at DEAS er den rette partner for os, når det gælder administration og drift af vores ejendomme. Jeg har derfor høje forventninger til samarbejdet,” siger Marius Møller, ejendomsdirektør i PensionDanmark. På vegne af PensionDanmark administrerer DEAS pt. en ejendomsportefølje bestående af hovedsageligt erhvervsejendomme- og lejemål, der udgør ca. 500.000 m2, primært kontorer,