NORDJYSKE Mediers ansvarshavende chefredaktør, Søren Rosenlund Christensen, er død.

Søren Rosenlund Christensen døde fredag aften af komplikationer efter en trafikulykke.

Dødsfald: NORDJYSKE Mediers ansvarshavende chefredaktør, Søren Rosenlund Christensen, er død, 44 år. Søren Rosenlund Christensen var fra 2009 til 2014 chefredaktør på Dagbladet Ringkøbing-Skjern, hvorefter han fra 2014 til 2019 var ansvarshavende chefredaktør og adm. direktør på Bornholms Tidende. 1. september 2019 tiltrådte han som chefredaktør hos NORDJYSKE Medier.

Søren Rosenlund Christensen døde fredag aften af komplikationer efter en trafikulykke tidligere på ugen.

Søren Rosenlund Christensen var født i Tønder. Han efterlader sig sin hustru Arina Nell Richter og to voksne sønner.

Morten Vinther Jensen, adm. direktør, NORDJYSKE Medier: 40 30 45 97