Lynhurtige besparelser på vej til Hillerød

Uno-X på Fredensborgvej 41B i Hillerød står overfor en forvandling. Fra mandag d. 30. marts og de kommende tre dage frem vil lavprisstationen blive ombygget. Efter ombygningen vil Uno-X lavprisstationen fremstå som en helt ny og lynhurtig tankningsoplevelse. Uno-X vil stadig have de samme lave priser og tøver ikke med at spå lavprisstationen til at blive områdets flotteste og mest brugervenlige.

Uno-X Danmark er gået i gang med en landsdækkende indsats for at skabe Danmarks mest enkle, trygge og brugervenlige lavprisstationer. Denne gang er turen kommet til Hillerød, hvor tankkunder fra nær og fjern vil få gavn af ombygningen.

Når den nye Uno-X på Fredensborgvej 41B åbner, vil kunderne opleve en topmoderne og lynhurtig tankningsoplevelse, hvor der er tænkt på selv de mindste detaljer. Alt sammen for at gøre tankningen så hurtig, enkel og billig som mulig.

”Efter ombygningen bliver Uno-X forvandlet til en topmoderne tankningsoplevelse, hvor der er tænkt på alt. Hos Uno-X vil vi være billigst, og jeg er helt sikker på, at kunderne vil synes godt om vores stationskoncept med de altid lave priser,” siger Jimmy Wichmann, der er distriktspartner hos Uno-X i Hillerød.

Mange nye forbedringer

Lavprisstationen, som ligger ved landevejen i udkanten af Hillerød mod Fredensborg, får en række forbedringer til stor fordel for de mange lokale tankkunder og pendlere, som dagligt kører mellem Hillerød og Helsingør, fortæller Jimmy Wichmann.

”Dybest set er der kun et formål med at være på en lavprisstation, nemlig at få fyldt brændstof på ens bil. På den nye Uno-X i Hillerød vil kunderne få en unik tankningsoplevelse med blandt andet en stor prismast, der gør det muligt at se de lave priser på lang afstand, lynhurtige betalingsautomater med kontaktløs kortbetaling og MobilePay, samt et flot skærmtag med tryg og behagelig belysning,” afslutter Jimmy Wichmann.

Læs mere om Uno-X’ nye stationskoncept samt ombygning her: www.unox.dk

• Ole J. Tønnessen, CEO hos Uno-X Danmark A/S, tlf. +47 934 0400

Vedhæftede billede er til fri, redaktionel afbenyttelse.

DCU og Uno-X i nyt stort samarbejde: Ny storsponsor i dansk cykelsport15.5.2019 09:17:46 CESTPressemeddelelse

Uno-X på Hanehovedvej indbyder til åbningsfest med ekstra lave benzinpriser8.5.2018 10:58:54 CESTPressemeddelelse

Uno-X på Hanehovedvej 49 er efter en større ombygning nu klar til at indbyde alle bilister til en stor åbningsfest i nye flotte rammer. Arrangementet afholdes tirsdag d. 15. maj klokken 15:30 til 18:00, hvor Uno-X lover yderst attraktive benzinpriser til alle bilister med tørstige tanke og afholder benzinkonkurrencen ‘Gæt-hvor-mange-liter-der-kan-være-i-tanken’. Desuden vil der naturligvis være lidt godter til alle fremmødte.