Lynhurtige besparelser på vej til Hillerød

Uno-X på Fredensborgvej 41B i Hillerød står overfor en forvandling. Fra mandag d. 30. marts og de kommende tre dage frem vil lavprisstationen blive ombygget. Efter ombygningen vil Uno-X lavprisstationen fremstå som en helt ny og lynhurtig tankningsoplevelse. Uno-X vil stadig have de samme lave priser og tøver ikke med at spå lavprisstationen til at blive områdets flotteste og mest brugervenlige.

Uno-X Danmark er gået i gang med en landsdækkende indsats for at skabe Danmarks mest enkle, trygge og brugervenlige lavprisstationer. Denne gang er turen kommet til Hillerød, hvor tankkunder fra nær og fjern vil få gavn af ombygningen.

Når den nye Uno-X på Fredensborgvej 41B åbner, vil kunderne opleve en topmoderne og lynhurtig tankningsoplevelse, hvor der er tænkt på selv de mindste detaljer. Alt sammen for at gøre tankningen så hurtig, enkel og billig som mulig.

”Efter ombygningen bliver Uno-X forvandlet til en topmoderne tankningsoplevelse, hvor der er tænkt på alt. Hos Uno-X vil vi være billigst, og jeg er helt sikker på, at kunderne vil synes godt om vores stationskoncept med de altid lave priser,” siger Jimmy Wichmann, der er distriktspartner hos Uno-X i Hillerød.

Mange nye forbedringer

Lavprisstationen, som ligger ved landevejen i udkanten af Hillerød mod Fredensborg, får en række forbedringer til stor fordel for de mange lokale tankkunder og pendlere, som dagligt kører mellem Hillerød og Helsingør, fortæller Jimmy Wichmann.

”Dybest set er der kun et formål med at være på en lavprisstation, nemlig at få fyldt brændstof på ens bil. På den nye Uno-X i Hillerød vil kunderne få en unik tankningsoplevelse med blandt andet en stor prismast, der gør det muligt at se de lave priser på lang afstand, lynhurtige betalingsautomater med kontaktløs kortbetaling og MobilePay, samt et flot skærmtag med tryg og behagelig belysning,” afslutter Jimmy Wichmann.

Læs mere om Uno-X’ nye stationskoncept samt ombygning her: www.unox.dk

• Ole J. Tønnessen, CEO hos Uno-X Danmark A/S, tlf. +47 934 0400

Vedhæftede billede er til fri, redaktionel afbenyttelse.

Uno-X ansøger om en WorldTour-licens og etablerer Uno-X E-Mobility11.6.2021 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Uno-X Energi ændrer navn til Uno-X Mobility. Samtidig etablerer selskabet også Uno-X E-Mobility AS, som skal etablere Uno-X hurtigopladere på steder, hvor REITAN HANDEL opererer. Uno-X startede tidligere i år udbygningen af sit nyudviklede koncept med Svanemærket bilvask i både Norge og Danmark. - At reducere drivhusgasemissioner og miljøpåvirkning er en enorm opgave, og vi er nødt til at udvikle og fremme mere bæredygtige løsninger, siger Vegar Kulset, CEO for Uno-X Mobility AS. Uno-X E-Mobility AS vil blive ledet af Ole Johannes Tønnessen, tidligere managing director for Uno-X Norge og managing director for Uno-X Danmark siden 2018. Jørgen Lindemann overtager som managing director for Uno-X Danmark. Søger om WorldTour-licens Fokus på bæredygtighed ligger også bag Uno-X’s engagement inden for cykelsport. Uno-X Sykkel AS ejer og driver blandt andet Uno-X Pro Cycling Team, som fra 2022 består af både et professionelt kvinde- og herrehold. Det er allerede oplyst, at Uno-X Sykkel ansøger

DCU og Uno-X i nyt stort samarbejde: Ny storsponsor i dansk cykelsport15.5.2019 09:17:46 CEST | Pressemeddelelse