Nordisk Teaterlaboratorium - Odin Teatret

Kulturminister Joy Mogensen besøger Nordisk Teaterlaboratorium

Kulturminister Joy Mogensen (A) besøger Nordisk Teaterlaboratorium - Odinteatret på Mandag d. 28 Juni kl. 14.

Foto: Kristian Brasen

I forbindelse med regeringens forslag for at flytte flere kunstneriske studiepladser til Holstebro, besøger kulturministeren byen og besøger adskillige kunst- og kulturinstitutioner ved lejlighed. Besøget på Nordisk Teaterlaboratorium er sidst i programmet og består af en kort velkomst efterfulgt af en rundvisning, introduktion og afslutter med italiensk kaffe.

Foto: Kristian Brasen

Information om Nordisk Teaterlaboratorium - Odin Teatret

Nordisk Teaterlaboratorium - Odin Teatret

Nordisk Teaterlaboratorium - Odinteatret er Danmarks ældste egnsteater og har en lang tradition indenfor moderne teater, dramapædagogik, workshops og forskning. Det blev grundlagt i 1966 på en gammel gård i udkanten af Holstebro og har efterfølgende skabt et internationalt ry for deres forestillinger og arbejdsmetoder.

Følg pressemeddelelser fra Nordisk Teaterlaboratorium - Odin Teatret

Flere pressemeddelelser fra Nordisk Teaterlaboratorium - Odin Teatret

IKARUS STAGE ARTS PÅ ÆRØ24.6.2021 18:39:21 CEST | Pressemeddelelse

Ikarus Stage Arts fra Nordisk Teaterlaboratorium har været en tur på Ærø. Her optrådte de i Den gamle Købmandsgaard samt lavede parader igennem byerne Ærøskøbing og Marstal. Her blev forbipasserende et medfølgende publikum, sammen med de institutioner som var inviteret med. Herunder deltog børnehaverne Kernehuset og Pippihuset, en klasse fra Marstal skole, og børn fra Ærø Friskole Begivenhederne var arrangeret i samarbejde med bibliotekerne på Ærø.