Knallertklubben Maxi Maniacs vender tilbage i ny sæson af Vild Vild Vestkyst

Den 5. november ruller knallertklubben Maxi Maniacs endnu en gang over skærmen på Xee. I anden sæson af Vild Vild Vestkyst kommer vi endnu tættere på de glade vestjyske drengerøve, som går en ny, spændende knallertsæson i møde, mens de samtidig forsøger at være gode familiefædre.

Foto: Peter Dalby

Efter en velmodtaget første sæson af reportageserien Vild Vild Vestkyst vender de vestjyske bikere endnu en gang tilbage på Xee. Knallertklubben Maxi Maniacs består af en stor folk drengerøve i 30’erne, som samles for at få et afbræk fra hverdagens hamsterhjul og hylde kærligheden til deres Puch Maxier.

I anden sæson af Vild Vild Vestkyst følger vi de vestjyske knallertkørere, som for alvor skyder knallertsæsonen i gang, og forventningerne er tårnhøje. Præsidenten Nikolaj har sammen med sin gode ven, vicepræsidenten Mark, lagt i kakkelovnen til et brag af en sæson, der kræver litervis af benzin, højt humør, mandsmod og masser af krammere og kærlighed. Men der bliver også plads til de store følelser, børnene og familierne, og præsidentfruen Tena er som altid med på sidelinjen. For præsidenten Nikolaj er det vigtigt at skabe en balance mellem klubben og familielivet.

”Det er lidt en hårfin balance en gang imellem, men jeg er efterhånden blevet skarp til at kunne se, hvornår der er brug for mig de forskellige steder. Så der er ingen problemer, og så hjælper det at have en kone der er forstående – sådan langt hen ad vejen i hvert fald.”

Se traileren til sæson to af Vild Vild Vestkyst

I seriens anden sæson kommer man endnu tættere på mændene i klubben og de temaer, som fylder hos dem. Mange af klubbens medlemmer er blevet fædre, og de deler både oplevelser og tanker om familielivet med hinanden. Men der er også stadig plads til mandehørm og klubhygge, og den nye sæson byder blandt andet på manddomsprøver på Fanø, lange roadtrips til storbyen, en fisketur fra Esbjerg havn og Maxi Maniacs’ første julefest.

Se med torsdag den 5. november kl. 22 når de bløde bikere igen begiver sig ud på nye og spændende eventyr.

• Sæson 2 kan ses på Xee fra den 5. november 2020.
  • Sæson 1 kan allerede streames på Xee.
  • Anden sæson består af 6 afsnit af ca. 22 minutter.
  • Heartland TV har produceret alle sæsoner af Vild Vild Vestkyst.