JOY OF GIVING 2011 GAV 132.852 KR. TIL RØDE KORS
Under temaet Joy of Giving og med kampagnen ‘Rund op for Røde Kors‘ har Georg Jensen igen i år givet årets julegavekøb ny mening. Alle Georg Jensens kunder har i november og december måned kunne runde op, når de købte deres julegaver. Georg Jensen har i år også designet et helt specielt Joy of Giving armbånd, som er blevet solgt i kampagneperioden, hvor alt overskud fra salget går ubeskåret til Røde Kors.
Opfordringen blev hjulpet på vej af 20 kendte danskere der var inviteret til Georg Jensens butik på Amagertorv i København d. 3.-4. december, for at pakke julegaver ind og skabe opmærksomhed omkring kampagnen.
Der blev doneret mange tusinde kroner da Eva Harlou, Thomas Troelsen, Thomas Levin, Laura Christensen, Lars Mikkelsen, Vibeke Windeløv, Signe Lindkvist, André Babikian, Ole Yde, Cecilie Toklum, Christian Stadil, Sofia Manning, Jarl Friis-Mikkelsen, Peter Frødin, Peter Mygind, Benedikte Hansen, Camilla Gohs Miehe-Renard, Søren Hedegaard, Rebecca Uth og Regitze Overgaard, besøgte Georg Jensen.
Det beløb som Georg Jensens kunder har rundet op med i kampagneperioden, og alle indtægter fra Joy of Giving armbåndet, bliver fordoblet af Georg Jensen og det samlede beløb som går ubeskåret til Røde Kors er
132.852 DKK.
”I en tid hvor mange danskere oplever økonomisk usikkerhed, er vi utroligt glade og taknemmelige for, at så mange har vist engagement og har støttet op om Røde Kors. Vores julebudskab er ”Glæden ved at give” og det har rigtig mange taget til sig,” siger Ulrik Garde Due, administrerende Direktør, Georg Jensen
Vedhæftede filer
Information om Georg Jensen
Følg pressemeddelelser fra Georg Jensen
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Georg Jensen
GEORG JENSEN AQUIRES DANISH SILVER1.5.2013 14:46:43 CEST | Press release
Expanding Antique Silver, Watch and Jewellery business
JOY OF GIVING 2012 GAV 145.594 KR. TIL RØDE KORS7.1.2013 13:02:27 CET | Pressemeddelelse
Med julekampagnen Joy of Giving opfordrede Georg Jensen igen i år danskerne til at kombinere deres julegavekøb med støtte til Røde Kors. Det samlede beløb, der går ubeskåret til Røde Kors’ uundværlige hjælpearbejde som resultat af Joy of Giving 2012, er 145.594 kr.
JOY OF GIVING 2012 GAV 145.594 KR. TIL RØDE KORS7.1.2013 13:02:11 CET | Pressemeddelelse
Med julekampagnen Joy of Giving opfordrede Georg Jensen igen i år danskerne til at kombinere deres julegavekøb med støtte til Røde Kors. Det samlede beløb, der går ubeskåret til Røde Kors’ uundværlige hjælpearbejde som resultat af Joy of Giving 2012, er 145.594 kr.
Arbejdende træværksted og pop-up-shop hos Georg Jensen i december5.12.2012 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Møbelsnedker Morten Høeg-Larsen og Claus Meyer åbner pop-up-shop hos Georg Jensen. Oplev de smukke organiske skærebrætter fra deres fælles projekt ”Sløjd” og få smagsprøver på julegodter fra Meyers Bageri tre weekender i december på 1. sal i Georg Jensens Flagship Store på Amagertorv på Strøget i København.
Joy of Giving kampagnen fortsætter4.12.2012 11:20:51 CET | Pressemeddelelse
Kendte danskere besøgte Georg Jensen i weekenden for at pakke gaver ind til fordel for Røde Kors. Du kan også være med til at støtte! Kombiner dit julegavekøb med støtte til Røde Kors.