JOY OF GIVING 2012 GAV 145.594 KR. TIL RØDE KORS
Under temaet Joy of Giving og med kampagnen ‘Rund op for Røde Kors‘ har Georg Jensen igen i år givet årets julegavekøb ny mening. Alle Georg Jensens kunder har i november og december måned kunne runde op, når de købte deres julegaver. Georg Jensen har i år også designet et helt specielt Joy of Giving armbånd, som er blevet solgt i kampagneperioden, hvor alt overskud fra salget går ubeskåret til Røde Kors.
Det beløb, som Georg Jensens kunder har rundet op med i kampagneperioden, bliver fordoblet af Georg Jensen.
Opfordringen blev hjulpet på vej af 16 kendte danskere, der var inviteret til Georg Jensens butik på Amagertorv i København d. 1.-2. december, for at pakke julegaver ind og skabe opmærksomhed omkring Røde Kors.
Der blev doneret mange tusinde kroner, da Ellen Hillingsø, Sarah Zobel, Thomas Levin, Laura Christensen, Beate Bille, Ole Yde, Christian Stadil, Sofia Manning, Jarl Friis-Mikkelsen, Peter Frödin, Camilla Gohs Miehe-Renard, Lisbeth Østergaard, Søren Hedegaard, Erik Rimmer, Mette Marie Lei og Christiane Schaumburg-Müller besøgte Georg Jensen.
Det samlede beløb som går ubeskåret til Røde Kors som resultat af Joy of Giving 2012, er 145.594 DKK.
Pengene går ubeskåret til projekt ”Katastrofeforebyggelse” som er et af Røde Kors’ vigtigste fokusområder.
”I en tid hvor mange danskere oplever økonomisk usikkerhed, er vi utroligt glade og taknemmelige for, at så mange har vist engagement og har støttet op om Røde Kors. Vores julebudskab er ”Glæden ved at give” og det har rigtig mange taget til sig,” siger Ulrik Garde Due, administrerende Direktør, Georg Jensen
Billeder
Vedhæftede filer
Information om Georg Jensen
Følg pressemeddelelser fra Georg Jensen
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Georg Jensen
GEORG JENSEN AQUIRES DANISH SILVER1.5.2013 14:46:43 CEST | Press release
Expanding Antique Silver, Watch and Jewellery business
JOY OF GIVING 2012 GAV 145.594 KR. TIL RØDE KORS7.1.2013 13:02:11 CET | Pressemeddelelse
Med julekampagnen Joy of Giving opfordrede Georg Jensen igen i år danskerne til at kombinere deres julegavekøb med støtte til Røde Kors. Det samlede beløb, der går ubeskåret til Røde Kors’ uundværlige hjælpearbejde som resultat af Joy of Giving 2012, er 145.594 kr.
Arbejdende træværksted og pop-up-shop hos Georg Jensen i december5.12.2012 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Møbelsnedker Morten Høeg-Larsen og Claus Meyer åbner pop-up-shop hos Georg Jensen. Oplev de smukke organiske skærebrætter fra deres fælles projekt ”Sløjd” og få smagsprøver på julegodter fra Meyers Bageri tre weekender i december på 1. sal i Georg Jensens Flagship Store på Amagertorv på Strøget i København.
Joy of Giving kampagnen fortsætter4.12.2012 11:20:51 CET | Pressemeddelelse
Kendte danskere besøgte Georg Jensen i weekenden for at pakke gaver ind til fordel for Røde Kors. Du kan også være med til at støtte! Kombiner dit julegavekøb med støtte til Røde Kors.
GEORG JENSEN & RØDE KORS LANCERER JOY OF GIVING 201226.11.2012 16:15:48 CET | Pressemeddelelse
Med julekampagnen Joy of Giving opfordrer Georg Jensen igen i år danskerne til at kombinere deres julegavekøb med støtte til Røde Kors. Opfordringen bliver hjulpet på vej af en række kendte danske personligheder.