Huawei Ads lanceres i hele Europa
Det sker gennem en europæisk lancering af Huaweis partnerskabsprogram, der lader virksomheder, reklamebureauer og appudviklere nå ud til brugere af Huawei-smartphones.
”Det er en vigtig måde at hjælpe appudviklere og bureauer med at nå engagerede brugere på, og nå et nyt publikum i 2021, ” siger Jaime Gonzalo, VP of Huawei Mobile Services i Europa, i forbindelse med lanceringen.
”I et ellers mættet marked tilbyder Huawei Ads unikke og kraftfulde muligheder for, at nå sofistikerede smartphone-brugere […]”
”Vi glæder os til at velkomme både virksomheder og appudviklere til platformen, og give dem muligheder for at nå et uberørt segment, der kan hjælpe dem med at fremme deres forretningsmæssige vækst i 2021,” afslutter han.
Reklameplatformen kombinerer forskellige services, hvilket giver udviklere mulighed for at integrere Huawei Ads suite.
Der vil bl.a. være mulighed for at placere reklamer i Huaweis egen app-butik AppGallery, og search ads i Huaweis egen søgemaskine Petal Search.
Brugere af Huawei Ads kommer til at kunne gøre brug af bl.a. dedikeret support, rådgivning, kampagneoptimering, træning i brug af Huawei Ads suite m.m.
Huawei er allerede et af verdens største smartphone brands. Ved at bruge Huawei Ads kan reklamerende virksomheder derfor nå direkte ud til et nyt publikum, som kan give et skub i omsætningen for de virksomheder, der reklamerer.
Nøgleord
Billeder
Information om Huawei
Støberigade 14
2450 København SV
Følg pressemeddelelser fra Huawei
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Huawei
Huawei opgraderer lagrings- og databeskyttelsesprodukter til brug i all-flash-datacentre17.5.2022 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Tele- og netværksvirksomheden Huawei har netop annonceret en opgradering af både sin OceanStor Dorado all-flash-lagring og sine OceanProtect backup-produkter til brug i all-flash-datacentre. Opgraderingen øger sikkerheden og sikrer et lavere strømforbrug.
Huawei-formand: Non-stop innovation skal sikre en grønnere og mere intelligent verden27.4.2022 08:25:11 CEST | Pressemeddelelse
Vedvarende industriudvikling, værdi igennem digital transformation og lavere CO2-udslip ved at udvikle og optimere strømforsyninger. Det var hovedbudskaberne fra Huaweis formand, da han skød årets udgave af Huaweis Global Analyst Summit i gang, hvor eksperter udveksler erfaringer og kommer med deres bud på fremtidens digitale landvindinger.
Huawei udgiver årsrapport 2021: Solid drift og investeringer i fremtiden29.3.2022 12:45:00 CEST | Pressemeddelelse
Huawei har netop offentliggjort årsrapporten for 2021, som viser, at virksomheden har opretholdt en solid drift i det forgangne år. I 2021 nåede Huawei en global omsætning på knap 680 mia. kroner (CNY 636,8 mia.) med et nettooverskud på 121 mia. kroner. Det svarer til en stigning i indtjeningen på 75,9 % i forhold til året før.
Huawei-formand: Nye teorier skal sikre digital bæredygtighed og CO2-reduktion2.3.2022 05:55:20 CET | Pressemeddelelse
[Barcelona, Spanien, 2. marts 2022] Nytænkning i digitaliseringen er vejen mod CO2-neutralitet. Det var fokuspunktet, da Huaweis bestyrelsesformand Guo Ping gjorde status under Mobile World Congress i Barcelona, som afholdes i disse dage. Han opfordrer IKT-industrien til at sprænge hidtidige rammer og gentænke teorierne.
Huawei udgiver hvidbog sammen med EY om digital færdighed under topmøde for europæiskee digital talenter i Finland14.12.2021 05:30:00 CET | Pressemeddelelse
[Helsinki, Finland, d. 10. December, 2021] Mere end 80 studerende samt repræsentanter fra startups, interesseorganisationer, konsulentvirksomheder og universiteter fra hele Europa deltog på Huawei Talent Summit i Helsinki. Her fejrede og anerkendte Huawei talenterne i sit talentudviklingsprogram.