Huawei Ads lanceres i hele Europa

Huawei udruller nu sin reklameplatform, Huawei Ads, i hele Europa, som kommer til at give virksomheder, app-udviklere og bureauer eksklusiv adgang til brugere af Huawei-smartphones.

Huawei Ads lanceres i Europa

Det sker gennem en europæisk lancering af Huaweis partnerskabsprogram, der lader virksomheder, reklamebureauer og appudviklere nå ud til brugere af Huawei-smartphones.

”Det er en vigtig måde at hjælpe appudviklere og bureauer med at nå engagerede brugere på, og nå et nyt publikum i 2021, ” siger Jaime Gonzalo, VP of Huawei Mobile Services i Europa, i forbindelse med lanceringen.

”I et ellers mættet marked tilbyder Huawei Ads unikke og kraftfulde muligheder for, at nå sofistikerede smartphone-brugere […]”

”Vi glæder os til at velkomme både virksomheder og appudviklere til platformen, og give dem muligheder for at nå et uberørt segment, der kan hjælpe dem med at fremme deres forretningsmæssige vækst i 2021,” afslutter han.

Reklameplatformen kombinerer forskellige services, hvilket giver udviklere mulighed for at integrere Huawei Ads suite.

Der vil bl.a. være mulighed for at placere reklamer i Huaweis egen app-butik AppGallery, og search ads i Huaweis egen søgemaskine Petal Search.

Brugere af Huawei Ads kommer til at kunne gøre brug af bl.a. dedikeret support, rådgivning, kampagneoptimering, træning i brug af Huawei Ads suite m.m.

Huawei er allerede et af verdens største smartphone brands. Ved at bruge Huawei Ads kan reklamerende virksomheder derfor nå direkte ud til et nyt publikum, som kan give et skub i omsætningen for de virksomheder, der reklamerer.

Huawei Ads lanceres i Europa

For spørgsmål, kontakt venligst Vice President Public Affairs, Communication & Sustainable Development at Huawei Technologies Denmark, Xukun Ji: xukun.ji@huawei.com

Huaweis Ryan Ding i tale på Mobile World Congress: Innovation er afgørende for global økonomisk fremdrift30.6.2021 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse

[Barcelona, Spanien, 29. juni, 2021] Huaweis Executive Director og President of Carrier Business Group Ryan Ding leverede tirsdag en af dagens hovedtaler på andendagen af verdens største telekommunikationsmesse, Mobile World Congress. Her fokuserede Ryan Ding på den stigende vigtighed af innovation som en afgørende faktor for økonomisk vækst over hele verden.

Huawei afholder folkemødedebat om virksomheders brug af kundedata25.6.2021 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Under dette års udgave af Folkemødet afholdt Huawei fredag d. 18. juni en paneldebat om, hvordan virksomheder kan bruge brugergenererede data på en måde, der både tilgodeser forbrugerne og virksomhederne. Med i panelet var bl.a. repræsentanter fra Huawei, Forbrugerrådet Tænk, den nye mærkningsordning for IT-sikkerhed og ansvarlig dataanvendelse D-mærket, KPMG, Rådet For Digital Sikkerhed og selvstændig digital strateg Peter Svarre.