Huawei 5G LampSite vinder iF Industrial Design Awards

[Hannover, Tyskland, February 18, 2020] Huaweis 5G LampSite vinder iF DESIGN AWARD ifm. 2020 iF International Industrial Design Forum. Prisen er givet med begrundelse i det konsistente design af høj kvalitet, et højt integrationsniveau og den intuitive installationsoplevelse.

Det er anden gang i træk, at et produkt fra Huaweis LampSite familie har vundet denne prestigefyldte pris. Dette understreger LampSite produktfamiliens urokkelige fokus på høj kvalitet og brugervenligt design, der smelter sammen med sine omgivelser, og som yderligere signalerer Huaweis dedikation til forskning og udvikling.

Med sin lancering i marts 2018 er 5GLampSite industriens første integrerede multibåndsløsning, som kan levere indendørs digital dækning gennem bade 5G NR og 4G LTE-teknologi.

Det helt nye 5G LampSite produkt i serien fortsætter traditionen ved at videreføre produktfamiliens ”morning dew” design, som er kendetegnet ved sine glatte og buede flader, der er garant for et ekstraordinært brugervenligt layout.

Og som om det perfektionerede udtryk med de karakteristiske buede flader ikke er nok, så tillader designet også en enormt høj fleksibilitet og tilpasningsgrad, hvilket får den til at passe til et hvert moderne bymiljø.

Med dimensioner på mindre end to liter understøtter 5G LampSite 5G NR og LTE moduler, som er integrerede i en enkelt boks på både C-bånd og alle bånd under 3 GHz. Samtidig understøtter den også CAT6A Ethernet og fiberoptisk transmission. På denne måde er både eMMB og IoT services dækket ind af en enkelt boks, hvilket skaber en fantastisk balance mellem produkt-performance og æstetik.

Chen Chuanfei, som er President for Huaweis indendørs produktsystemer (Digital Indoor System Product Line), sagde: ”Vi er utroligt glade over den anerkendelse, som Huaweis 5G LampSite design modtager i industrien. Sublimt industrielt design muliggør at netværk let kan integrere sig i bymiljøer. Det er vigtigt for hele industrien, fordi det kan påvirke villigheden hos ejendomsejere til, at vi kan skabe endnu flere signalspots. ”

Alene i 2019 blev Huaweis 5GLampSite installeret i storskala på mere end 20.000 bygninger. I forbindelse med dette arbejde har man arbejdet med mange scenarier, såsom hoteller og udstillingshaller i Zürich, Wembley Stadium i London og Beijing Daxing International Airport, China-Japan Freindship Hospital i Beijing, Shanghai Honggiao banegård, Yitian Holiday Plaza i Shenzhen samt forskellige kontorbygninger i SOHO.

I de mange forskellige bymiljøer indgår disse installationer som en umærkelig del af de bymæssige omgivelser, samtidig med at de også leverer høj kommerciel ydelse til gavn for kunderne. Huawei fortsætter med at forsyne sine kunder med ledende produkter gennem vedvarende innovation, der sikrer at både høj performance og æstetik opnås.

—SLUT—

Huawei er en af verdens ledende leverandører af informations- og kommunikations teknologisk infrastruktur og smarte enheder. Ved at producere integrerede enheder på tværs af fire nøgledomæner (telenetværk, IT, smarte enheder og cloud-teknologi) er vores mål at bringe den digitale verden tættere på alle mennesker og at skabe hjem og organisationer, der er en del af en fuldt forbundet, intelligent verden.

Huaweis end-to-end katalog af produkter, løsninger og services er både konkurrencedygtige og sikre. Gennem åbent samarbejde med partnere i vores økosystem, skaber vi vedvarende værdi for vores kunder. Herved hjælper vi mennesker med at skabe et rigt liv både i hjemmet, men også ved at inspirere til innovation i alle typer af organisationer.

Hos Huawei kredser vores innovation om vores kunders behov. Vi investerer kraftigt i grundforskning, og koncentrerer vores indsats om at lave teknologiske gennembrud, der driver verden fremad. Ved udgangen af 2018 havde vi mere end 188.000 medarbejdere, og vi operer i mere end 170 lande og regioner. Huawei blev grundlagt in 1987, og er en privat virksomhed, der er 100% ejet af medarbejderne. Besøg os på www.huawei.com for mere information, eller følg os på: