Gør dig klar til den nye Samsung Galaxy Z Fold4 og Z Flip4

Nu skal vi ikke vente længere. Samsung har endelig bekræftet det, rigtig mange af os har gået og ventet på i flere måneder. Nu kommer den næste generation af sammenfoldelig smartphones, der har fundet deres helt egen plads på markedet, når det gælder smartphones. Samsung må siges at have en stor del af æren for at bane vej for den klassiske, sammenfoldelige smartphone. Men de har selvfølgelig ikke gjort det uden at gøre dem fuldstændig klar til det 21. århundrede.

Samsungs Galaxy Flip-telefon har udviklet sig exceptionelt siden den første kom på markedet for en håndfuld år siden. Sidste år blev den tredje generation afsløret på sammen tid, og i dag gør vi klar til at tage imod nyheden om den længe ventede fjerde generation med tilføjelserne af Samsung Galaxy Z Fold4 og Z Flip4. Hos mange forhandlere kan du allerede nu forudbestille de attraktive telefoner.

Forandringen i Samsung Galazy Z Flip4 og Z Fold4 ligger i detaljerne

Til de, der allerede kender og ejer en Samsung Galaxy Z Fold3 eller Z Flip3, vil der ikke være de store ændringer i designet eller funktionerne af den nu velkendte smartphone. Noget af det, de fleste er spændte på, er, hvor meget forbedring der bliver lagt i den sammenfoldelige funktion. Som et overtalelsesmoment for lige præcis denne smartphone er det yderst vigtigt, at der bliver taget hånd om selv de mindste fejl til det bedre i den kommende fjerde generation.

Ifølge rygterne er det også en af de første ting, der er blevet taget hånd om. Tech-verden har set flere billeder af, hvad der gerne skulle være de nye Samsung Galaxy Z Flip4 og Z Fold4, hvor smartskærmen på telefonen næsten ikke giver udtryk for at kunne foldes sammen.

Samsung følger med strømmen i udviklingen af deres Galaxy Z Fold4 og Z Flip4

Den opmærksomme bruger vil også blive svært tilfreds med det faktum, at Samsung udvider deres sortiment i deres Samsung Galaxy Z Flip4 og Z Fold4 med flere farvemuligheder. Du kan allerede begynde at overveje, om du vil vælge noget andet end den klassiske sorte farve til din kommende Samsung Galaxy Z Fold4 og Z Flip4, det kunne for eksempel være en Iconic Gold eller Lavender.

Det indvendige skal følge med det udvendige i design og teknologisk udvikling for fjerde generation af smartphones fra Samsung. Derfor ser vi også frem til at skærmen holder den samme kvalitet som dens forgænger. På din Flip4 kan du få 128 eller 256 GB hukommelse, mens du ved Fold4 kan vælge mellem 256 eller 512 GB.

Tag flere og bedre billeder med Samsung Galaxy Z Flip4 og Z Fold4

Som altid sker der også en forbedring med kameraet på den nye generation af Samsung Galaxy Z Fold4 og Z Flip4. Uanset om du hovedsageligt bruger kameraet til at tage billeder af dine måltider, ferieminder eller dine kæledyr, er det essentielt at kameraet yder bedre end tidligere modeller. Særligt Fold4-modellens vidvinkelkamera på hele 50 MP er værd at fremhæve.