Frederiksberg Centret atter kåret som Danmarks Bedste Shoppingcenter

Frederiksberg Centret kåret som Danmarks Bedste Shoppingcenter 2017.

I går aftes blev prisen ’Danmarks Bedste Shoppingcenter’ uddelt for 10. gang, og for anden gang løb Frederiksberg Centret med den prestigefulde pris.

Mogens Dahl Koncertsal i København dannede i går rammen om kåringen af Danmarks Bedste Shoppingcenter 2017, som arrangeres af Detail-forum og ICP A/S. Den fornemme hovedpris, Danmarks Bedste Shoppingcenter over 25.000 kvm, gik til Frederiksberg Centret for at øge kundetallet trods den skærpede konkurrence og for med et unikt butiksmix og en moderne indretning at have skabt et stærkt indkøbssted til særlig glæde for et tætbefolket områdes mange beboere.

Frederiksberg Centret vandt også prisen 'Shoppingcentret med Danmarks bedste service'.

Ud over hovedprisen blev der også uddelt priser i flere andre kategorier, herunder Danmarks hyggeligste shoppingcenter, Danmarks flotteste og Danmarks mest bæredygtige shoppingcenter.

Flot anerkendelse af et unikt shoppingcenter
Frederiksberg Centret er ejet af Danica Pension og Lægernes Pension. Centret administreres af DEAS, som er Danmarks største center manager med en portefølje på 17 shoppingcentre fordelt over hele landet.

”Prisen er endnu en flot anerkendelse af, at vi har formået at skabe et helt unikt shoppingcenter, som lever op til de mange ønsker og krav, som stilles af kunderne i dag. Og da det samtidig er anden gang, vi vinder prisen, så er det for os et bevis på, at vi fortsat formår at holde et højt niveau i forhold til butiksmix, stemning, kvalitet og service, så vi har kunnet fastholde Frederiksberg Centrets mange gode kunder. Det er vi meget stolte af og glade for,” siger Eva Handest, ejendomschef hos Danica Pension.

DEAS og Danica gennemførte i 2012-2015 en større ombygning og udvidelse af Frederiksberg Centret, og det nye Frederiksberg Center slog dørene op i foråret 2015. DEAS og Danica Pension har efterfølgende høstet en række nationale, nordiske og internationale priser for resultaterne heraf. I forhold til 2012, inden ombygningen startede, er omsætningen i centret steget med 32 procent i 2016, og den fortsætter med at stige i 2017.

”Vi er meget stolte over, at vores udviklingsbaserede tilgang til center management bliver anerkendt ved, at Frederiksberg Centret endnu engang kåres som Danmarks Bedste Shoppingcenter. Vi vil fortsætte med at udvikle centret, så det kan bevare sit høje niveau – til glæde for centrets kunder, ejere og lejere,” siger Finn Sture Madsen, afdelingsdirektør med ansvar for bl.a. center management i DEAS.

Den 13. oktober vandt Frederiksberg Centret ligeledes Frederiksberg Erhvervsråds Særpris 2017.

Centret skal nu repræsentere Danmark i konkurrencen om at blive Skandinaviens Bedste Shoppingcenter i 2018.

For mere information: Finn Sture Madsen, afdelingsdirektør, DEAS, tlf. 27 90 10 28.

Frederiksberg Centret kåret som Danmarks Bedste Shoppingcenter 2017.
Frederiksberg Centrets lyse stueplan.
Finn Sture Madsen, afdelingsdirektør i DEAS.
Vibeke Qvist, marketing manager, DEAS, fik overrakt den fornemme pris.
Vibeke Qvist (forrest) og Finn Sture Madsen (tv.) fik overrakt priserne til Frederiksberg Centret for 'Danmarks Bedste Shoppingcenter 2017 ' og 'Shoppingcentret med Danmarks bedste service'.

Gode råd til de studerendes boligjagt25.7.2018 07:59pressemeddelelse

På lørdag den 28. juli får mange tusind unge svar på, om de er kommet ind på deres drømmestudie. Studiestart betyder for mange også et akut boligbehov. Grundigt benarbejde, netværk, tålmodighed og en åben indstilling er et godt sted at starte boligjagten. Brug bolig- og kollegieportalerne Ejendomsforvaltningsselskabet DEAS udlejer hvert år over 6.000 lejeboliger via udlejningsportalen Findbolig.nu og har samlet en række gode råd til de boligsøgende. ”Der er ingen tvivl om, at de nye studerende står over for et svært lejeboligmarked. Der er stor efterspørgsel efter lejeboliger i de store byer, og det har betydning for lejeniveauerne og mulighederne for at komme i betragtning,” siger Maivi Herup, udlejningschef i DEAS. Der findes en lang række boligsites, som kan hjælpe med at afdække markedet, og som enkelt og effektivt formidler ledige lejeboliger. DEAS favner med sin boligsøgningsportal Findbolig.nu også studie- og ungdomsboliger. Men også kollegieværelser er en mulighed de boligsøgen