Flyt med Gomule: Ny virksomhed klarer alt administrativt ved din flytning

Gomule tilbyder en række tjenester, der gør flytningen endnu lettere. De har udviklet et system, der håndterer alle de administrative opgaver, der er forbundet med flytning, så du kan fokusere på det vigtigste: at flytte ind i dit nye hjem.

En flytning kan være en tidskrævende affære, og det ved de fleste, der har prøvet at stå med nye nøgler i hånden og et bjerg af flyttekasser, der skal ind ad døren. Processen fra start til slut involverer en lang række praktiske såvel som administrative gøremål, der skal planlægges og tages højde for. Alt dette tager tid, og det kan være en udfordring at få det hele til at gå op i en højere enhed. Her kommer Gomule med løsningen, så dine ting kan blive pakket og klar.

Gomule gør flytningen nemt

For snart to år siden etablerede virksomheden sig i Aarhus med et mantra om at gøre din flytning så glat og problemfri som mulig.

På Gomules platform får du hjælp til at blive koblet op på alt, du skal sørge for i forbindelse med at melde flytning som f.eks. adresseskift, lægevalg, forbrug, internet og forsikringer, så der er styr på de nødvendigheder, der skal til, når du skal bo på din nye adresse. Her kan du indgå aftaler med deres samarbejdspartnere f.eks. i forbindelse med hjælp til at finde flyttefirma eller -biler, der kan håndtere flytningen effektivt, så du ikke skal bekymre dig om, hvordan du får fragtet dine ting fra a til b. Få også hjælp til at organisere flytningen og sikre, at alle de nødvendige dokumenter er korrekt udfyldt og indsendt.

Oven i hatten kvitterer Gomule med flyttegoodies, som inkluderer 10 flyttekasser og en goodiebag med praktiske ting og snacks, når du bruger deres samarbejdspartnere.

Flyttekasser, der kan gå i arv

Miljøet er tænkt ind i processen. De FSC-producerede flyttekasser, der lander hos dig, er udviklet med særlig omtanke for klimaet lige fra materiale og størrelse til valg af lim. De er af en god kvalitet, der sagtens kan genanvendes, når de har transporteret dine ejendele godt frem. Af den grund har Gomule etableret ”gomule flyttekassebørs” på Facebook med det formål, at dine flyttekasser kan skifte hænder og hjælpe andre med at passe godt på deres ting under transporten – gratis. Det øger kassernes levetid. Her tager de del i kampen mod alt det, der unødvendigt bliver smidt ud.