DI Thy/Mors får nyt bestyrelsesmedlem

Ved en generalforsamling i DI Thy/Mors den 11. juni 2020 blev adm. direktør Lars Peter Christiansen fra Thy-Mors Energi A/S valgt til bestyrelsen. Tage Odgaard Nielsen fra Frontego A/S blev genvalgt som formand for bestyrelsen. Der var ligeledes genvalg til de to næsformænd, Søren Tjørnelund Mattesen fra Vilsund Blue A/S og Carsten Hedemann fra netIP.

Adm. direktør Benny Nielsen fra Fredsø Vognmandsforretning ApS udtrådte af bestyrelsen, mens der var genvalg til Søren Tjørnelund Mattesen og Kjeld Pedersen.

- Vi har et stærkt hold i bestyrelsen for DI Thy/Mors, og det bliver kun endnu stærkere af at få Lars Peter med ombord. Jeg tror på, at dialog, samarbejde og fællesskab bliver vigtige nøgler i den kommende tid. På tværs af virksomheder og på tværs af kommunegrænser. Og jeg tror, at bestyrelsen her kan komme til at spille en rigtig vigtig rolle i den sammenhæng, siger Tage Odgaard Nielsen

Den nye bestyrelse for DI Thy/Mors:
· Adm. direktør Tage Odgaard Nielsen, Frontego A/S (formand)
· Direktør Carsten Hedemann, netIP a/s (næstformand)
· Adm. direktør Søren Tjørnelund Mattesen, Vilsund Blue A/S (næstformand)
· Adm. direktør Francois Grimal, Dolle A/S
· Founder/owner Kjeld Pedersen, Kellpo A/S
· Adm. direktør Carsten Beith, Fonfisk Hanstholm A/S
· CEO Kim Gade Pedersen, Mejerigaarden A/S
· Adm. direktør Steen Tandrup, Fast Plast A/S
· Adm. direktør Helle Korsgaard, Thisted Vand A/S
· Adm. direktør Lars Peter Christiansen, Thy-Mors Energi A/S