Danske Lé Mosch oplever stor succes i 120 butikker og fire europæiske lande

Del
På blot fem år har Lé Mosch formået at skabe en markant tilstedeværelse i accessories-verdenen. Med deres unikke tilgang til produktudvikling og fokus på kvalitet har de nu spredt deres produkter til hele fire europæiske lande, hvor deres designs af håraccessories pryder hylderne hos hele 120 butikker og frisører.

Med en utraditionel tilgang til mode og et fokus på kreativitet og kvalitet, har Lé Mosch formået at skabe et brand, som kunder elsker, og som fortsætter med at vokse år efter år. Brandets succes med at udvide deres marked til forhandlere i Sverige, Norge og England skyldes deres kreative og utraditionelle tilgang til mode og stil.

Unikke produkter i Lé Mosch-udvalget

Lé Mosch-produkter er designet og fremstillet i Danmark med fokus på kvalitet. Da virksomheden først startede, var deres fokus på at skabe det perfekte tilbehør til kvinder – hårbøjler. Men de standsede ikke der, og udvidede deres sortiment med en række af accessories, herunder hårspænder, scrunchies og smykker. Deres produkter er kendetegnet ved deres unikke design og stil med opmærksomhed på detaljerne.

Upcycling er blevet en populær trend i modeindustrien, og Lé Mosch har taget det til sig i deres indkøb. Ved at vælge genanvendte materialer og give dem et nyt liver brandet på forkant med de nyeste trends og formår at skabe stilfulde produkter med en mening. I deres sortiment finder man f.eks. upcyclede tørklæder, som er håndsyede i Indien, samt fine perlearmbånd, der er håndlavede af kvinder i Nepal. Charmen ved små brugsspor kan findes i materialerne. Ved at købe disse produkter kan man både støtte en god sag og tilføje produkter med unikt udseende til sin garderobe.

Lé Mosch med budskab om at fejre sin personlige stil

Lé Mosch sætter kunden i fokus og har skabt produkter, der giver mulighed for personlighed og kreativitet, forskellige stilarter og behov. Lé Mosch ønsker at bryde med de traditionelle normer for, hvad der er "in" og hvad der ikke er, og en af kerneværdierne er at inspirere kvinder og piger til at finde deres egen unikke stil og udtryk. De tror på, at vores accessories bør afspejle vores personlighed og individualitet.

Billeder

Information om Partnertekst

Partnertekst
Partnertekst
E Christensens Vej 55F
7430 Ikast

https://partnertekst.dk/

Følg pressemeddelelser fra Partnertekst

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Partnertekst

Fra Arvato til Riverty: Fintech-selskab tager nyt navn28.4.2023 09:46:24 CEST | Pressemeddelelse

I en spændende udvikling i oktober 2022 besluttede Arvato Finance at samle alle sine undermærker under ét sammenhængende navn: Riverty. Arvato Financial Solutions, AfterPay, Paigo og Gothia har tidligere opereret som separate enheder, men med Riverty ønsker virksomheden at skabe en mere samlet og klar identitet for sine kunder og styrke sin position i den konkurrenceprægede verden af finansielle tjenester og løsninger.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye