Boxing Day: Se fire engelske fodboldbrag på Xee

Anden juledag er lig med Boxing Day i Premier League. På Xee kan du se fire af dagens topkampe.

Boxing Day den 26. december er traditionelt en stor spillerunde i engelsk fodbold. Det gælder også i år, hvor anden juledag er spækket med engelsk topfodbold, når Xee blænder op for en perlerække af Premier League-kampe til dem, der trænger til en pause fra julemaden og gaveræset.

Xee sender på Boxing Day hele fire kampe live. Der er optakt fra kl. 13, og kl. 13.30 spiller Tottenham - Brighton. Kl. 16.00 er det Chelsea - Southampton, mens Manchester United kl. 18.30 tager imod Newcastle. Kl. 21.00 blænder Xee så op for rundens måske mest afgørende kamp, nemlig topopgøret mellem Liverpool og Leicester.

“Der venter en topkamp, når Jürgen Klopp og Liverpool skal fortsætte deres suveræne mesterskabsjagt mod et Leicester-mandskab, som har været én af sæsonens positive overraskelser. Uden tvivl det helt store og potentielt mesterskabsdefinerende opgør på Boxing Day,” siger Signe Vadgaard, Premier League-vært hos Xee. Hun præsenterer kampene fra Xee-studiet sammen med eksperter som blandt andre Jan Mølby, Stig Tøfting og Jesper Grønkjær.

Masser af bold mellem jul og nytår
Premier League-fans kan glæde sig til endnu mere engelsk topfodbold mellem jul og nytår, når Xee byder på kampe både den 27. og 29. december. Fredag den 27. december er det kampen Wolverhampton – Manchester City kl. 20.40. Søndag den 29. december er der optakt fra kl. 14 og to kampe på programmet, nemlig Arsenal - Chelsea kl. 15.00 efterfulgt af Liverpool - Wolverhampton kl. 17.30.

Året skydes i gang med et brag
Fodboldåret 2019 skydes i gang med et brag, når Xee byder på en række fremragende Premier League-kampe allerede fra årets første dage. 1. og 2. januar viser Xee de seks største Premier League-klubbers kampe, hvor man blandt andet kan glæde sig til et vaskeægte rivalopgør mellem Arsenal og Manchester United. Derudover skal både Chelsea, Tottenham, Manchester City og Liverpool i aktion, så der er rig mulighed for at skyde året i gang med Premier League-bold af højeste klasse.