Bonus station bliver til en helt ny Uno-X station i Ørsted

Bilister i Ørsted og omegn kan glæde sig til åbningen af en moderne og lynhurtig Uno-X station, når Bonus stationen i Ørsted bliver konverteret til en ny og flot Uno-X station. Åbningen af den nye Uno-X station bliver markeret med en særpris på åbningsdagen.

Uno-X er i gang med en landsdækkende konvertering fra Bonus til Uno-X stationer for at tilbyde Danmarks mest enkle, trygge og brugervenlige stationer. På den nye Uno-X station på Højvangsvej 2 vil kunderne opleve en moderne tankningsoplevelse, hvor der er tænkt på selv de mindste detaljer. Alt sammen for at gøre tankning så hurtig og nem som mulig. Uno-X åbningen bliver markeret onsdag d. 26. april mellem kl. 11.00-20.00 på Højvangsvej 2, hvor alle bilister er inviteret til en hyggelig eftermiddag med attraktive brændstofpriser. Det betyder, at der gives 1 krone i rabat på brændstof i forhold til dagens aktuelle priser, der kan ses på pylonen.

Nem, hurtig og billig tankning

Uno-X har sørget for, at kundeoplevelsen på den nye energistation bliver nem, lynhurtig og effektiv med ekstra lange benzinslanger til at nå dækslet og betalingsmuligheder, der passer til alle behov. Der kan anvendes både kontaktløs kortbetaling, MobilePay, Apple Pay og Uno-X appen, hvor sidstnævnte desuden giver et samlet overblik over forbrug.

Derudover vil Uno-X distriktspartneren i dagens anledning være til stede og skabe god stemning samt dirigere trafikken ved behov.

”På den nye Uno-X station vil kunder få en lynhurtig og nem tankningsoplevelse, hvor der er tænkt på alt. Derfor har vi gjort kundeoplevelsen så nem, hurtig og billig som mulig og til en særlig attraktiv pris med 1 krone i rabat på dagens aktuelle brændstofpriser mellem kl. 11.00-20.00 på åbningsdagen,” siger Rene Thygesen, der er distriktspartner hos Uno-X i Ørsted.

”Den nye stationkommer til at give en forbedret kundeoplevelse, og den vil gøre det endnu nemmere for bilister at tanke brændstof i Ørsted og omegn, og jeg glæder meget mig til at præsentere kunderne for vores nye flotte station,” siger Rene Thygesen.

Læs mere om Uno-X stationer her: www.unox.dk

• Rene Thygesen, Distriktspartner hos Uno-X Danmark A/S, tlf. 22926244
  • Vedhæftede billede er til fri, redaktionel afbenyttelse.

Uno-X er en kæde af energistationer i Danmark og Norge. Kæden ejes af Reitan Retail og tæller i Danmark over 150 ubemandede tankstationer. Uno-X arbejder for at gøre kundeoplevelsen så nem og hurtig som muligt for at gøre kundernes hverdag lidt lettere. Læs mere om Uno-X her: www.unox.dk