Azets hjælper virksomheder med interim controllers

Azets tilbyder virksomheder at få fat i en medarbejder, der kan hjælpe, hvad angår regnskab, økonomi og HR. Med interim medarbejdere behøver virksomheder ikke ansætte en ny medarbejder, men kan få en kompetent fagperson ud, der kan hjælpe i relevante perioder.
Billede af Icons8 Team.

Det er vigtigt, at man som virksomhed kender sine begrænsninger. Til gengæld er det også vigtigt, at man er klar over, hvor man kan udfordre sig selv og hvor man kan udvikle sig. Udvikling kan ske på mange forskellige måder, men en af de vigtigste er måske, at man ved, hvornår det kan betale sig at benytte sig af ekstern konsulenthjælp til forskellige opgaver. Det gør jer i stand til at håndtere opgaver hurtigt og fagligt, der ellers ville have været mere langvarige.

Konsulentrollen er bred, og den er dybt afhængig af den opgave, den er tilknyttet og tiltænkt. Derfor er det da også vigtigt på forhånd at få etableret, hvad I påtænker at bruge en interim controller til i jeres virksomhed. Behovet vil på samme måde variere. Det kan være, I allerede nu ved, at I udelukkende vil have brug for en konsulent få timer om ugen – det kan også være, I har opgaver nok til næsten at besætte en fuldtidsstilling. Lej en controller og få jeres behov opfyldt.

Bidrager til erfaringen i virksomheden

Det er en fordel, at den arbejdskraft, man får ind i en virksomhed, kan trække på erfaring. Derfor er alle controllers da også erfarne ud i både ledelse, økonomi og regnskaber, så I ved, at I får de bedste til de opgaver, I stiller. Det er nødvendigt for at jeres resultater er tilfredsstillende og møder de deadlines og krav, der stilles.

Det er vigtigt, at controlleren har brug for minimal oplæring, så det ikke er noget, der tager tid fra de opgaver, I har, der skal løses. Ved netop at leje en controller opnår I større frihed. På sigt kan det være, I vurderer, I har brug for mere hjælp, end I modtager lige nu, og så er det noget af det, I kan tilpasse og vurdere løbende.

Billede af Icons8 Team.