Anlægsgartner OKNygaard udvider den lokale tilstedeværelse i Sønderjylland

Anlægsgartner OKNygaard forsætter den gode udvikling og vækst virksomheden er inde i. Det betyder flere medarbejdere til at dække de nye kunder og projekter der kommer ind. Derfor udvider OKNygaard med ny afdeling i Sønderjylland

”Det er helt afgørende for os, at vi kan bevare den lokale tilstedeværelse samtidig med at vi forsætter den vækst virksomheden har. Derfor opretter vi en ny afdeling i Rødekro til at servicere vores mange kunder i Sønderjylland,” fortæller direktør for Drift i OKNygaard, Kim Aaskov.

OKNygaard har tidligere haft en afdeling i Kruså, men de mange nye aktiviteter har givet behov for en ny og større afdeling i Sønderjylland. Afdelingen i Rødekro har en bedre placering i forhold til kunder i hele den sydlige del af Jylland. Afdelingen holdt åbningsfest sidste fredag og glæder sig til at blive en del af det lokale erhvervsliv i Rødekro.

Afdelingen i Rødekro bliver under ledelse af afdelingschef Erik Enggaard Larsen, der sammen med driftslederne skal sikre, at OKNygaard forsat kan udvikle og tilbyde en lokal service og høj driftskvalitet

”Som led i vores strategi om at være hele Danmarks Anlægsgartner skal vi være nær vores kunder og hurtigt kunne betjene dem. Med placeringen i Rødekro kan vi dække hele det Sønderjyske område, der vil være kort kørselstid og godt lokalkendskab,” fortæller afdelingschef Erik Enggaard Larsen.

Afdelingschef
Erik Enggaard Larsen