Aller Media

ALLY finalist ved stor europæisk app-award

Aller Medias app med podcast, video og artikler, ALLY, er blandt finalisterne ved den prestigefulde People’s Lovie Awards inden for Apps, Mobile & Voice i kategorien "News & Entertainment".

Foto: PR-foto ALLY, Aller Media

Den europæiske People’s Lovie Awards er kendt som Champions League for apps, og i år er Aller Medias app ALLY, der er skabt i samarbejde med Shape, med i det fine finaleselskab i kategorien "News & Entertainment".

ALLY byder blandt andet på en lang række originale podcastformater som ”Hele mennesker” med Medina, ”Tændt” med Martin Johannes Larsen og Rasmus Wallbridge, videoformater som ”Mor 3.0” med Christina Sander og rejseprogrammet ”1-5 stjerner” med Jasper Ritz og Emil Thorup, samt en lang række artikler og artikelserier om bl.a. fodboldens skyggeside, konspirationsteorier og true crime.

Om nomineringen siger Henriette Schondel, Product owner i Aller Media:

”Vi er enormt stolte over at være finalister til en så prestigefuld pris. På tværs af hele teamet og i samarbejde med Shape har vi gjort et kæmpe arbejde for at udvikle og videreudvikle ALLY. Både ift. at skabe en fantastisk brugeroplevelse, look and feel og selvfølgelig unikt indhold til platformen. Og det arbejde er finale-nomineringen til The Lovie Awards et kæmpe skulderklap til,” siger hun.

Hun suppleres af Kristine Lund Karlsson, chefredaktør for ALLY:

”I Aller Media og på hele holdet bag ALLY har et af målene for appen været at skabe en unik oplevelse for brugerne gennem vores platform og vores indhold. At være blandt finalisterne til en så fornem pris som The Lovie Awards er derfor både en kæmpe cadeau og ekstra motivation for at fortsætte med at udvikle både appen, koncepterne og indholdet, der fortsat skal give både vores eksisterende og de mange nye brugere endnu mere originalt indhold, perspektiver og gode oplevelser,” siger hun.

Vinderne af People’s Lovie Awards afgøres af brugerne selv, hvor alle kan registrere sig og afgive deres stemme.

Du kan se finalisterne og stemme her

Afstemningnen er åben indtil torsdag den 6. oktober.

Om at være blandt finalisterne skriver The Lovie Awards på sin hjemmeside:

"What Does It Mean to Be a Lovie Awards Finalist? This Is a Major Achievement!

This was The Lovie Awards’ most competitive season yet, with nearly 1,000 entries from 30 countries. As a Lovie Finalists your work has been singled out as one of the best in the Europe in its category (it’s among the highest scored work of 1,000 projects entered from around the Europe) and now competes for Europe’s most coveted awards: the Gold, Silver and Bronze Lovie Award, as chosen by the Academy in each category, and the People’s Lovie Award, voted on by the online public. These Awards are the mark of distinction for European Internet excellence.”

Foto: PR-foto ALLY, Aller Media

Information om Aller Media

Aller Media
Havneholmen 33

Vi er den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på 70% på ugeblade og 43% på magasiner. I alt læser hele 1,8 mio. danskere med hver måned i mindst en af vores titler – og vores stærke digitale universer har mere end 2,1 mio. brugere og over 50 mio. sidevisninger hver eneste måned.

Følg pressemeddelelser fra Aller Media

Flere pressemeddelelser fra Aller Media

Presseinvitation: Rød løber ELLE Awards 202214.9.2022 08:50:38 CEST | Presseinvitation

På fredag, den 16. september 2022, byder ELLE pressen velkommen til rød løber i Bella Arena ved ELLE Awards 2022, hvor vi samler og hylder de største navne i den danske modebranche. Akkreditering til rød løber Vi beder dig søge akkreditering senest kl. 12.00, torsdag den 15. september. Der er tilbagemelding på kreditering kl. 15.00, torsdag den 15. september. Send akkrediteringsanmodning til: camilla.jauch@aller.com Program: Kl. 17.15 Presseadgang åbner Kl. 17.30 Pressebriefing Kl. 17.45 Rød løber Kl. 19.00 Show starter Adresse: Bella Arena - indgang 4 Center Boulevard 5 2300 København For spørgsmål, kontakt: Magnus Hviid Kommunikationschef, Aller Media magnus.hviid@aller.com +45 28 72 63 85 Du kan se de nominerede her