Heartbeats overtager Allers native-afdeling
Tidligere har produktionen af native-indhold været udliciteret, men nu har Aller taget det hjem til deres eget selskab Heartbeats.

Heartbeats har i mange år været kendt for at være nogle af de førende herhjemme, når det gælder native-produktion i podcasts, men nu udvider de produktionen. Det sker ved, at Aller nu lægger al sin produktion af native-indhold hos Heartbeats. Tidligere har man udliciteret det, men efter at Heartbeats nu også har hjemme i Allers bygning på Havneholmen, har det givet mening at flytte det hjem.
”Vi traf beslutningen om at tage native-produktionen hjem for et års tid siden og har brugt tiden på at finde ud af, hvad det rigtige setup skulle være. Valget af vores prisvindende datterselskab Heartbeats var helt oplagt,” fortæller Kim Sørensen Head of Sales & Partnerships i Aller Media.
Med sig i den nye satsning har Heartbeats hentet Cecilie Rubini, der allerede har været en del af native-arbejdet i huset siden årsskiftet, og som nu fortsætter i rollen som kommerciel redaktør i Heartbeats Studio.
”Jeg ser frem til at udvikle fortællinger og formater, der skaber reel værdi for vores partnere i tæt samarbejde med redaktioner, det kreative team og salgsafdelingen. Og jeg sætter stor pris på den tillid, der ligger i at få lov til at samle trådene og løfte opgaven på tværs af huset," siger kommerciel redaktør i Heartbeats, Cecilie Rubini.
Håbet er, at man kan bruge Heartbeats’ kreativitet til at styrke native-indhold, der er en hel essentiel del af Allers forretning. På den måde kan man tilbyde et endnu mere attraktivt produkt til annoncørerne.
”Det har længe været en drøm for Heartbeats at tage det ind, for der er virkelig mange muligheder i Aller. Porteføljen af medier spænder jo meget bredt fra Se & Hør over Familie Journal til femina. Det giver jo en masse spændende muligheder og kreative udfordringer, som vi glæder os til at gå i gang med,” siger Head of Heartbeats Studio og adm. direktør i Heartbeats, Christoffer Høg.
Heartbeats har de seneste år været i en rivende udvikling – både på medie- og bureaufronten. Det har fra dets spæde begyndelse været en del af forretningsmodellen, at man lavede native eller sponsoreret indhold med en så høj relevans, at det havde samme værdi som det rene journalistiske.
”Hvis native-indhold skal fungere, skal det give læseren eller lytteren værdi. Det har vi i mange år fortalt til vores annoncører på Heartbeats, og det virker, som om der er et voksende marked og forståelse for det. Det håber vi også meget at kunne tilbyde alle Allers kunder nu,” fortæller mediechef for Aller Livsstil, Emil Norsker.
Kontakter
Emil Norsker, mediechef, Aller Livsstil
Tlf.: 31 32 04 21
emil.norsker@aller.com
Jennie KnutssonKommunikationschef Aller Media Nordic
Tlf:+46708352888jennie.knutsson@aller.comPresse Aller Media DenmarkKommunikation
Tlf:+46708352888kommunikation-dk@aller.comOm Aller Media
Vi er den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på 70% på ugeblade og 43% på magasiner. I alt læser hele 1,8 mio. danskere med hver måned i mindst en af vores titler – og vores stærke digitale universer har mere end 2,1 mio. brugere og over 50 mio. sidevisninger hver eneste måned.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
Aller Media Denmark og Ekstra Bladet indgår nyt samarbejde29.9.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Aller Media Denmark og Ekstra Bladet slår sig sammen om nyt digitalt samarbejde. Fremover kan alle Aller Media Denmarks Pling-abonnenter med fuld digital adgang også få adgang til Ekstra Bladets daglige e-avis sammen med alle Allers kendte titler samt tusinde andre magasiner og ugeblade fra ind- og udland.
Aller Media styrker sit nordiske samarbejde – etablerer fælles kommerciel organisation og tilføjer nyt forretningsområde15.9.2025 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Efter halvandet år med en nordisk organisationsstruktur tager Aller Media nu næste skridt i sin udvikling. Fra den 1. oktober samles den kommercielle forretning i en fælles nordisk organisation med tre forretningsområder og flere støttefunktioner, der skal drive vækst, innovation og effektivt samarbejde på tværs af landegrænser. Der tilføjes desuden et helt nyt forretningsområde, Retail Media Business, der skal hjælpe virksomheder med at øge mulighederne inden for annoncesalg.
femina får ny chefredaktør7.8.2025 13:00:00 CEST | Pressemeddelelse
I foråret kom Danmarks ældste magasin for kvinder igen på papir, og samtidigt skabte de et helt nyt digitalt medlemsunivers – med bragende succes. De første tre numre har solgt omkring 20.000 stykket, hvilket har været langt over egne forventninger. Nu får femina en ny chefredaktør til at føre succesen videre.
Børnene har taget nyt lydunivers til sig – HULiGENNEM har nået målet1.7.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
HULiGENNEM havde i deres udbudsansøgning selv sat som mål at nå 34.000 app-downloads på 18 måneder. Det mål er allerede nået – og overgået – efter blot syv måneder. Det beviser, at målgruppen er der og værdsætter kvalitet, mener chefredaktør.
Her er prismodtagerne ved Det Vi Elsker Prisen 20254.6.2025 22:04:27 CEST | Pressemeddelelse
Onsdag den 4. juni var en bred vifte af morgendagens stjerner og garvede kræfter samlet i Store VEGA for at hylde fortællingerne, der samler os ved Det Vi Elsker Prisen 2025. Med 11 kategorier fordelt på tværs af film, serier, tv, bøger og teater afspejlede aftenens nominerede og prismodtagere ligeledes den alsidige kultur, der har inspireret og underholdt os det forgangne år. Holdene på og bag Pigen med nålen og Fuld af kærlighed kunne skåle en ekstra gang, da de hver modtog to priser ved Det Vi Elsker Prisen 2025.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum