25 pct. af Telmore-kunderne vil have mere end tale

Stadig flere Telmore-kunder vil have underholdning med i pakken. Det er resultatet af en vellykket marketingindsats med fokus på underholdning og kundeservice, fortæller direktør.

En fjerdedel af Telmores kunder nyder nu godt af mere end blot telefoni, når de hiver telefonen op af lommen. Og ud af selskabets 700.000 kunder er det nu næsten 200.000, der er signet op til en underholdningspakke med musik eller serier, film og læsestof til enhver smag. Faktisk vælger mere end halvdelen af kunderne den største pakke. Det er en milepæl for selskabet, der ifølge direktør Jens Grønlund høster frugterne af en vellykket og skarp marketingindsats, der blev igangsat i forsommeren.

- Det har givet pote, at vi har satset benhårdt på at fortælle vores kunder, at Telmore er mere end telefoni, og at man får den bedste samlede underholdningspakke hos os. At vi er ’det smarte valg.’ Vi er bedst på kundeservice, vi har den underholdning, kunderne efterspørger, og hele pakken kan nydes på landets stærkeste netværk, siger Jens Grønlund.

- Den historie har vi gjort os umage med at fortælle i et nyt marketingunivers udarbejdet sammen med DDB Nord, hvor vi har et helt klart fokus på, at Telmore tilbyder det bedste produkt til skarpeste pris, tilføjer Henrik Lehman, marketingdirektør i Telmore.

Og ambitionerne stopper ikke her:

- Kunderne forventer i dag mere af deres mobilabonnement end for bare få år siden. I dag bruger vi vores telefon som underholdningscentral med både musik, film, serier, bøger, magasiner osv. Den udvikling skal vi hver eneste dag gøre vores yderste for at understøtte, så vores kunder får den bedste og mest brugervenlige digitale oplevelse, slutter Henrik Lehman.

Læs mere om Telmore Play.

TELMORE: Tag TV 2 Play og HBO Nordic med på ferie i EU9.3.2018 10:00pressemeddelelse