25 pct. af Telmore-kunderne vil have mere end tale

Stadig flere Telmore-kunder vil have underholdning med i pakken. Det er resultatet af en vellykket marketingindsats med fokus på underholdning og kundeservice, fortæller direktør.

En fjerdedel af Telmores kunder nyder nu godt af mere end blot telefoni, når de hiver telefonen op af lommen. Og ud af selskabets 700.000 kunder er det nu næsten 200.000, der er signet op til en underholdningspakke med musik eller serier, film og læsestof til enhver smag. Faktisk vælger mere end halvdelen af kunderne den største pakke. Det er en milepæl for selskabet, der ifølge direktør Jens Grønlund høster frugterne af en vellykket og skarp marketingindsats, der blev igangsat i forsommeren.

- Det har givet pote, at vi har satset benhårdt på at fortælle vores kunder, at Telmore er mere end telefoni, og at man får den bedste samlede underholdningspakke hos os. At vi er ’det smarte valg.’ Vi er bedst på kundeservice, vi har den underholdning, kunderne efterspørger, og hele pakken kan nydes på landets stærkeste netværk, siger Jens Grønlund.

- Den historie har vi gjort os umage med at fortælle i et nyt marketingunivers udarbejdet sammen med DDB Nord, hvor vi har et helt klart fokus på, at Telmore tilbyder det bedste produkt til skarpeste pris, tilføjer Henrik Lehman, marketingdirektør i Telmore.

Og ambitionerne stopper ikke her:

- Kunderne forventer i dag mere af deres mobilabonnement end for bare få år siden. I dag bruger vi vores telefon som underholdningscentral med både musik, film, serier, bøger, magasiner osv. Den udvikling skal vi hver eneste dag gøre vores yderste for at understøtte, så vores kunder får den bedste og mest brugervenlige digitale oplevelse, slutter Henrik Lehman.

Læs mere om Telmore Play.

Om Telmore
Telmore startede den 31. oktober 2000, som det første danske online teleselskab. I dag er Telmore en del af Nuuday, hvilket giver Telmores flere hundredetusind kunder Danmarks bedste netværk. Telmore er dog meget mere end et mobilabonnement. Med abonnementet Telmore Play får man som kunde adgang til et univers af streaming og underholdning med Netflix, HBO Max, Viaplay, Telmore Musik og meget mere.

Læs mere om Telmore på telmore.dk.

Telmore går igen forrest for at give danskerne endnu mere frihed til at vælge streaming20.3.2024 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

Sidste år gik mobilselskabet Telmore forrest på det danske marked ved at give kunderne muligheden for helt selv at vælge, hvilke streamingtjenester man ønsker at mixe med sit mobilabonnement – og det har vist sig, at være lige hvad kunderne efterspurgte. Nu sammensætter 80% af Telmores kunder deres Telmore Play pakker selv, men der er appetit på endnu mere valgfrihed. Derfor åbner Telmore nu op for endnu en kombinationsmulighed, hvor man kan nøjes med tre streamingtjenester til en samlet lavere pris.

Telmore tager underholdningen til nye højder og lancerer næste generation af Telmore Play10.3.2023 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

Telmore var de første til at kombinere mobiltelefoni med on demand underholdning under konceptet Telmore Play. Nu driller frontløberen endnu engang markedet og lancerer frit valg i næste generation af det populære underholdningsunivers. Dermed fortsætter Telmore med at levere på strategien om at være den foretrukne on demand underholdningspartner for danskerne og tilbyde mere end bare et mobilabonnement.