Telmore rykker salgs- og kundecenter til Roskilde

Det danske teleselskab Telmore rykker sit salgs- og kundecenter til Roskilde. De nye kontorer kommer til at ligge på Gullandsstræde 2, 4000 Roskilde, hvor 150 medarbejdere skal have deres daglige gang. Med nyt kontor på plads fortsætter Telmore ambitionen om at levere Danmarks bedste kundeservice.
Telmores salgs- og kundecenter er netop rykket til Gullandsstræde 2, 4000 Roskilde i moderniserede omgivelser.

Telmores salgs- og kundecenter har i 20 år holdt til i Taastrup. Nu rykker teleselskabet teltpælene op og rykker sammen med deres 150 salgs- og kundeservicemedarbejdere til moderniserede omgivelser på Gullandsstræde 2, 4000 Roskilde. Det er der ifølge Henrik Lehman, direktør i Telmore, en helt særlig årsag til.

”Størstedelen af vores salgs- og kundeservicemedarbejdere kommer fra Midtsjælland. Det vigtigste for os i den her proces har derfor været at finde en lokation, der er attraktiv for dem – og det må man sige, at Roskilde er, som på mange måder kan defineres som Midtsjællands hovedstad,” siger Henrik Lehman og fortsætter:

”Det er afgørende for Telmore, at vi kan tiltrække og fastholde dygtige medarbejdere, så vi fortsat kan levere kundeservice af højeste kvalitet. Glade og tilfredse medarbejdere yder helt naturligt en bedre service, og med de nyistandsatte lokaler er målet at skabe et miljø og en kultur, der kan flytte Telmore til nye højder inden for kundeservice og salg.”

Telmores kundecenter er flere gange blevet kåret til det bedste i Danmark. Senest løb teleselskabet med prisen som vinder af Danmarks Kundeservice Award i 2019.

Godt med flere arbejdspladser i Roskilde
Også Roskilde Kommunes borgmester, Tomas Breddam, ser positivt på, at Telmores salgs- og kundecenter flytter til Roskilde.

”Vi arbejder hele tiden målrettet for at skabe vækst og muligheder for erhvervslivet i Roskilde. Roskilde Kommune er attraktiv som aldrig før og flere og flere iværksættere og virksomheder har de seneste år etableret sig i Roskilde. Det momentum arbejder jeg for at bevare, derfor er jeg meget glad for, at endnu en virksomhed har valgt Roskilde som base,” siger Tomas Breddam.

Telmore ser allerede positive indikationer på arbejdsglæden blandt medarbejderne, hvor samtlige 150 medarbejdere har valgt af flytte med virksomheden til Roskilde.

”Det har været vigtigt for os at inddrage medarbejderne igennem hele processen, så vi sikrede, at vi fik alle vores dygtige folk med til Roskilde. Det er lykkedes, og de nye lokaler i hjertet af Roskilde gør det nemt at komme til og fra stationen, mødes med vennerne efter arbejde, shoppe i frokostpausen osv. Alt sammen ting, der har betydning for, hvordan vi trives i vores hverdag,” fortæller Jonas Lilleskov, Salgs- & Kundeservicedirektør i Telmore.

Om Telmore
Telmore startede den 31. oktober 2000, som det første danske online teleselskab. I dag er Telmore en del af Nuuday, hvilket giver Telmores flere hundredetusind kunder Danmarks bedste netværk. Telmore er dog meget mere end et mobilabonnement. Med abonnementet Telmore Play får man som kunde adgang til et univers af streaming og underholdning med Netflix, HBO Max, Viaplay, Telmore Musik og meget mere.

Læs mere om Telmore på telmore.dk.

Telmore går igen forrest for at give danskerne endnu mere frihed til at vælge streaming20.3.2024 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

Sidste år gik mobilselskabet Telmore forrest på det danske marked ved at give kunderne muligheden for helt selv at vælge, hvilke streamingtjenester man ønsker at mixe med sit mobilabonnement – og det har vist sig, at være lige hvad kunderne efterspurgte. Nu sammensætter 80% af Telmores kunder deres Telmore Play pakker selv, men der er appetit på endnu mere valgfrihed. Derfor åbner Telmore nu op for endnu en kombinationsmulighed, hvor man kan nøjes med tre streamingtjenester til en samlet lavere pris.

Telmore tager underholdningen til nye højder og lancerer næste generation af Telmore Play10.3.2023 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

Telmore var de første til at kombinere mobiltelefoni med on demand underholdning under konceptet Telmore Play. Nu driller frontløberen endnu engang markedet og lancerer frit valg i næste generation af det populære underholdningsunivers. Dermed fortsætter Telmore med at levere på strategien om at være den foretrukne on demand underholdningspartner for danskerne og tilbyde mere end bare et mobilabonnement.

Telmore lancerer Apple Watch Series 5 med indbygget mobil12.6.2020 11:14:17 CEST | Pressemeddelelse

Telmore tilbyder nu Apple Watch Series 5, med Always-On display, banebrydende kommunikation, fitness og sundhedsfunktioner og indbygget mobil. For at få kunderne godt i gang, tilbyder Telmore et særligt introduktionstilbud der betyder abonnementet er gratis de første tre måneder. Telmore kunder kan bestille Apple Watch Series 5 fra den 12. juni på Telmores hjemmeside og i udvalgte Power butikker.