OiSTER lancerer fordelsapp til kunderne - sparer penge på mobilregningen
OiSTERs abonnenter har lige fået et hav af nye gode grunde til at glæde sig over at være kunder hos mobilselskabet. I dag lancerer OiSTER nemlig sin fordelsapp, OiSTER Bonus, hvor kunderne automatisk sparer penge på mobilregningen via appen, når de bruger tilknyttede betalingskort.
Gennem OiSTER Bonus-appen optjener OiSTER-kunder point, hver gang de handler hos OiSTERs partnervirksomheder, der tæller alt fra restauranter til butikker og online shops.
OiSTER Bonus fungerer helt enkelt. Først downloader man appen og tilknytter et eller flere betalingskort. Så er man klar til automatisk at optjene point, hver gang man handler hos en af OiSTERs partnere og anvender et af de betalingskort, som er tilknyttet i OiSTER Bonus-appen.
De opsparede point modregnes automatisk i kundernes månedlige mobilregning. På den måde kan kunderne opnå billigere mobiltelefoni.
“Med OiSTER Bonus giver vi kunderne mulighed for selv at mindske deres mobilregning samtidig med, at de kan gå på opdagelse i hundredvis af fantastiske indkøbsmuligheder. Faktisk kan man optjene så mange point, at ens mobilregning går i 0. Det eneste, kunderne skal gøre, er at handle hos en af vores OiSTER Bonus-partnere med det eller de betalingskort, de har registreret i appen, “ siger direktør for OiSTER, Anthony Lim, og fortsætter:
“Vi har testet konceptet af blandt 20.000 af vores kunder, og vi har allerede oplevet stor positiv feedback. Vi håber, at alle OiSTERs kunder vil bruge OiSTER Bonus aktivt, og at de vil glæde sig over, at appen gør det nemt at handle, samtidig med at de kan spare penge på deres abonnement. Lanceringen af appen understøtter også det, som OiSTER er kendt for: nemlig at være bedst til prisen,” siger han.
Via OiSTER Bonus- appen får man også direkte adgang til OiSTERs selvbetjening. Ifølge Anthony Lim skal det ikke bare være billigt men også attraktivt at være kunde hos OiSTER:
“Vi prøver hele tiden at tænke nyt og at gentænke, hvad vi tilbyder kunderne. Vi vil gerne være mere end bare vores kunders mobilselskab. Det er også derfor, vi forsøger at tilbyde dem noget attraktivt, de ikke kan få andre steder. Det er OiSTER Bonus et rigtig godt eksempel på,” afslutter han.
OiSTER Bonus er tilgængelig fra i dag til både iOS og Android.
Nøgleord
Kontakter
3's pressetelefon
Tlf:31200202presse@3.dkBilleder
Links
Om OiSTER
OiSTER er en del af 3, der tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s mere end 1,6 mio. kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. 3 Danmark har kontor i Københavns nye bydel, Carlsberg Byen, hvor vi beskæftiger ca. 650 medarbejdere.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
3 går frem i fjerde kvartal og runder året af med uafbrudt kundevækst i 202423.1.2025 08:35:32 CET | Pressemeddelelse
Teleselskabet 3 præsenterer i dag regnskabstal for fjerde kvartal i 2024 og dermed sit samlede årsresultat. 3 runder således året af med en kundetilvækst på knap 20.000 nye kunder i årets sidste kvartal. Samlet set når 3 derfor op på at have 1,659 mio. kunder i 2024.
Knap 50% flere så med på regentens nytårstale på 3's netværk2.1.2025 11:03:39 CET | Pressemeddelelse
Nytårsaften skød hele Danmark traditionen tro det nye år ind. Som en del af den traditionsrige nytårsaften leverede regenten sin første nytårstale. Nu har 3 tal på, hvor mange, der så med via deres netværk, da talen blev holdt.
Tronskiftet var den mest streamede begivenhed på 3’s netværk i 202428.12.2024 08:31:00 CET | Pressemeddelelse
2024 har budt på mange store begivenheder, men ifølge en intern opgørelse blev tronskiftet d. 14. januar den mest streamede begivenhed i år på 3´s netværk. Her blev der brugt hele 642 Terabyte streaming-data på en enkelt dag.
Nyt partnerskab mellem GlobalConnect og 3 kombinerer det bedste fra to verdener13.11.2024 08:01:00 CET | Pressemeddelelse
Nyt partnerskab mellem 3 og GlobalConnect samler det bedste fra 5G og fiber i et fælles mål; at give danske virksomheder det bedste og sikreste fundament for deres digitalisering.
3 byder 12.000 nye kunder velkommen i tredje kvartal17.10.2024 08:32:32 CEST | Pressemeddelelse
Teleselskabet 3 fortsætter sin vækstrejse, og i tredje kvartal af 2024 er det især 3Internet, der tiltrækker mange nye kunder. Med denne fremgang når 3 nu op på en samlet kundebase på 1.639.000 kunder. Desuden vokser både omsætning og serviceomsætningen også i samme periode.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum