Marie Krarup sælger luksusvilla

Den danske politiker har nu sat sin villa til salg.

Foto: Boliga

I et af Holtes mest eftertragtede kvarterer tæt på Furesøen er der netop kommet en flot villa med arkitekttegnet have på markedet.

For intet mindre end 9.995.000 kroner kan man købe den danske politiker Marie Krarups villa.

Ejendommen ligger på en 1.191 kvadratmeter stor grund i Holte og har et boligareal på 164 kvadratmeter, fordelt på seks værelser. Villaen er netop kommet på markedet, og ifølge Boliga er denne boligtype i gennemsnit til salg i 126 dage i området. Der gives i gennemsnit 4,4 procent i prisrabat på boliger i området.

Marie Krarup købte villaen i 2021 for 7.400.000 kroner, og hun står nu til en imponerende boliggevinst på 2.595.000 kroner, hvis villaen sælges til udbudsprisen!

Marie Krarup har været medlem af Folketinget siden 2011 og var tidligere medlem af Dansk Folkeparti, som hun forlod i 2022.

Foto: Boliga