Mads Mensah sælger eksklusiv lejlighed

Den danske håndboldstjerne har sat sin eksklusive lejlighed i hjertet af København til salg.

Se håndboldspillerens lejlighed her.
Se håndboldspillerens lejlighed her. Foto: Boliga

Drømmer du om at bo i hjertet af København? Så har du nu muligheden, da Mads Mensah netop har sat sin eksklusive lejlighed på Teglholmen til salg.

Over 100% fortjeneste

Mads Mensah købte lejligheden tilbage i 2013 for 2.460.000 kroner. Nu er den sat til salg for intet mindre end 5.195.000 kroner. Hvis salget går igennem til udbudsprisen, vil han score en boliggevinst på 2.735.000 kroner, hvilket svarer til en imponerende fortjeneste på 111%.

Lang håndbold karriere

Den danske håndboldspiller har haft en bemærkelsesværdig karriere. Han har spillet for store klubber som AG København, Aalborg Håndbold, Rhein-Neckar Löwen, SG Flensburg-Handewitt samt det danske håndboldlandshold, hvor han har været med til at vinde OL-guld i 2016 og VM-titler i 2019, 2021 og 2023.