Komikeren Ronny Chieng annoncerer europæiske shows på sin ”The Love To Hate It Tour”, der kommer til DR Koncerthuset, Koncertsalen 4. september

Comedy Stop presents

RONNY CHIENG: THE LOVE TO HATE IT TOUR

4. SEPTEMBER 2024

DR KONCERTHUSET, KONCERTSALEN

Ronny Chieng, en af de mest populære optrædende komikere og mest interessante stemmer på comedy-scenen, kommer til Europa med sit nye stand-up show. Den igangværende tour, der på nuværende tidspunkt besøger en lang række byer i USA, udvider med en europæisk del, der vil bringe Ronny Chieng til København.

Udover at turnere rundt med sit stand-up-show, er Ronny Chieng skuespiller og korrespondent på "The Daily Show". Han har medvirket i to Netflix stand-up comedy specials og så har han også været med i "Crazy Rich Asians", Marvel's "Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings", "M3GAN", "American Born Chinese", "Doogie Kamealoha, M.D.", "Vacation Friends 2", "Joy Ride" og vil medvirke i den kommende Hulu-serie "Interior Chinatown".

Billetpriser: PL1 450 kr. + gebyr, PL2 330 kr. + gebyr, PL3 260 kr. + gebyr

Billetsalget starter 10. maj kl. 10:00 via livenation.dk og drkoncerthuset.dk

Der vil være presale 9. maj kl. 10:00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk, hvis man opretter en bruger