Morgan Wallen til Royal Arena den 1. september

Den amerikanske country superstjerne Morgan Wallen kommer til Danmark på sin "One Night At A Time 2024 Tour". Larry Fleet og Lauren Watkins er med som support.

MORGAN WALLEN ’ONE NIGHT AT A TIME 2024’ I ROYAL ARENA 1. SEPTEMBER 2024

MORGAN WALLEN TILFØJER SEKS NYE EUROPEISKE KONCERTER PÅ SIN ONE NIGHT AT A TIME 2024 TOUR

Larry Fleet og Lauren Watkins er med på alle datoer. Billetsalget starter nu på torsdag den 16. maj via livenation.dk/ticketmaster.dk

Morgan Wallen annoncerer sin første europæiske turné nogensinde denne efterår

NASHVILLE, Tenn. – Morgan Wallens One Night At A Time 2024-turné, har af Pollstar og Billboard fået titlen ’2023 Country Tour of the Year’ og mere end 2,4 millioner fans, har allerede billetter til touren der vendte tilbage i USA sidste måned hvor Billboard skrev, at Wallen "gav en førsteklasses præsentation af sine evner som entertainer of the year" ved hans tre udsolgte shows på Nissan Stadium.

Mens turnéen fortsætter rundt i USA denne sommer, offentliggør vinderen af 11 Billboard Music Awards sine planer om at udvide og tage på sin første europæiske tour med yderligere seks shows til efteråret: Stockholm, Sverige; Oslo, Norge; København, Danmark; Amsterdam, Holland; Glasgow, Storbritannien og Dublin, Irland fra 28. august - 7. september 2024 med Larry Fleet og Lauren Watkins som support på alle datoerne.

One Night At A Time er produceret af Live Nation i Nordamerika og Europa og er opkaldt efter Wallens tredje studiealbum One Thing At A Time. One Thing At A Time har ligget øverst på Billboard 200-listen i 19 ikke-sammenhængende uger og overgår Garth Brooks' Ropin' the Wind med flest uger på nr. 1 for et countryalbum og var det mest streamede album på Spotify i 2023.

Udvidelsen i 2024 med de 35 shows af One Night At A Time bringer Wallen til yderligere 24 stadionshows samt arenaer og festivaler rundt om i verden.

Billetpriser: PL1: 730,- / PLU (STÅ): 730,- / PL2: 660,- / PL3: 430 kr. gebyr.

Wallen donerer en del af hver solgt billet til sin Morgan Wallen Foundation.

Det officielle billetsalg starter torsdag 16. maj kl. 11.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation presale starter onsdag 15. maj kl. 11.00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk

Begrænsning på 6 billetter per køb.

Mobile-only billetter

Morgan Wallen One Night At A Time 2024 European Tour Dates:

Wed, Aug 28 // Stockholm, Sweden // Friends Arena + !

Fri, Aug 30 // Oslo, Norway // Oslo Spektrum + !

Sun, Sept 1 // Copenhagen, Denmark // Royal Arena + !

Tues, Sept 3 // Amsterdam, Netherlands // Ziggo Dome + !

Thurs, Sept 5 // Glasgow, UK // OVO Hydro + !

Sat, Sept 7 // Dublin, Ireland // 3Arena + !

Morgan Wallen One Night At A Time 2024 Remaining U.S. Tour Dates:

Fri, May 17 // East Rutherford, NJ // MetLife Stadium* $ @ !

Sat, May 18 // East Rutherford, NJ // MetLife Stadium* $ @ !

Sun, June 2 // Panama City Beach, FL // Gulf Coast Jam ^

Thurs, June 6 // Virginia Beach, VA // Veterans United Home Loans Amphitheater at Virginia Beach !

Fri, June 7 // Virginia Beach, VA // Veterans United Home Loans Amphitheater at Virginia Beach !

Sat, June 8 // Myrtle Beach, SC // Carolina Country Music Festival ^

% Bailey Zimmerman

+ Larry Fleet

Om Morgan Wallen:

Da den 11 gange 2023 Billboard Music Awards-vinder og Top Male Artist Morgan Wallen udgav sit tredje studiealbum One Thing At A Time i 2023, fik dets øjeblikkelige succes The New York Times til at erklære Wallen som "en af de største stjerner i pop, punktum." One Thing At A Time har ligget øverst på Billboard 200-listen i 19 ikke-sammenhængende uger, overgår Garth Brooks' Ropin’ the Wind med flest uger på nr. 1 for et countryalbum, og var det mest streamede album på Spotify. Albummets 6x-Platin-single "Last Night" fik over 1,5 milliarder streams globalt og blev den mest streamede sang på tværs af Apple Music og Spotify i USA på tværs af genrer og den længst kørende nr. 1 solosang i Hot 100-historien (16 uger i alt).

Med 13 topplaceringer på Country-radio spillede Wallen i 5 lande/3 kontinenter i 2023 på sin One Night At A Time World Tour stadionturné. Med optrædener for mere end 2,4 millioner fans blev One Night At A Time udnævnt til Pollstar og Billboards Country Tour of the Year og overgik publikumsrekorder på talrige stoppesteder; inklusive Ohio Stadium, hvor Wallen havde stedets største weekend nogensinde. Udvidelsen af de 35 One Night At A Time shows i 2024 tager Wallen på yderligere 24 stadionshows og omfatteer Wallens første europæiske koncerter med seks shows dette efterår. Wallen donerer 3 dollars fra hver solgt billet til sin Morgan Wallen Foundation.

Følg Morgan Wallen her:

Website | Facebook | Instagram | TikTok | YoutubeTwitter

Om Larry Fleet:

Den Tennessee-fødte troubadour Larry Fleet voksede op med en stak plader med alt fra Merle Haggard, Otis Redding, Willie Nelson og Marvin Gaye. Fleet er en eftertænksom sangskriver med flair for punchlines, et øre for et solidt hook og en kraftfuld stemme, der slår som en tændstik. Fleet arbejdede på såkaldte blue-collar jobs for at få enderne til at mødes længe før han landede sin pladekontrakt med Big Loud Records. Seks år senere vender den hengivne familiemand hoveder blandt fans og kritikere med plader fyldt med kommende klassikere; 2021's hyldest til den musik, der opdrog ham, Stack of Records, hans passende titulerede debut fra 2019, Workin' Hard, og hans tredje album, Earned It, der er ude nu. Saving Country Music siger det således: "Hvis du leder efter fremtiden indennfor traditionel countrymusik, så kig ikke længere end ... Larry Fleet." En landevejs-testet live show standout, Fleet afsluttede 2023 med sin headliner Larry Fleet Live tour, efterfulgt af publikum-vindende support jobs for Darius Rucker, Willie Nelson, Jamey Johnson, Jon Pardi og mange flere. Han afsluttede netop sin headliner The Earned It Tour forud for sine support datoer for Billy Currington, Kip Moore og Luke Bryan denne sommer.

Om Lauren Watkins:

Hun er gennemvædet i autenticitet og fyldt med barstool charme med en afhængighedsskabende, tennessee kalksten grus i stemmen.Lauren Watkins der både er  født og opvokset i Nashville, skriver, ånder og lever countrymusik. Den 24-årige original voksede op i udkanten af Guitar Town, fortryllet af en jukebox-rotation af countrymusik, fra lovløse som Willie Nelson og Sheryl Crow til hitmagere som Eric Church, Miranda Lambert og Chris Stapleton. Efter fire år på Ole Miss flyttede Watkins tilbage, og hendes ubøjelige, skiftende lyrik fangede hurtigt opmærksomheden fra GRAMMY-nominerede Nicolle Galyon, som signede hende til udgivelses- og indspilningskontrakt med Songs & Daughters / Big Loud Records næsten øjeblikkeligt. Med fokus på en lyd, der både er hengiven til genrens rødder og følger med hvor den er på vej hen, introducerer hun sin version af countrymusik med en dobbelt debut: syv-sange med Introducing: Lauren Watkins, og fortsættelsen med seks sange, Introducing: The Heartbreak, begge ude nu, og hendes meget ventede fuldlængdedebut planlagt til at udkomme denne sommer. Watkins har tidligere turneret med ERNEST, Morgan Wallen, Conner Smith, Jameson Rodgers, Austin Snell, Lily Rose med flere.

For at se dette indhold fra www.youtube.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Pressefoto Morgan Wallen MAIN Image_Credit Cameron Baird
Morgan Wallen MAIN Image_Credit Cameron Baird
Larry Fleet live image_Photo Credit_Kaiser Cunningham_RedRocks
Lauren Watkins live image_Photo Credit_Levi Dalton

Det australske punkrockband, Trophy Eyes, spiller i Pumpehuset torsdag d. 3. oktober 2024. De tager Split Chain med som support.18.7.2024 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Trophy Eyes er et australsk punkrockband, der består af John Floreani (vokal), Jeremy Winchester (bas og vokal), Blake Caruso (trommer) og Josh Campiao (guitar). Trophy Eyes brød igennem med deres debutalbum "Mend, Move On" i 2014, som blev rost for dets ærlighed og energi. Herefter begyndte bandet at turnere internationalt og opbygge en dedikeret fanbase. Deres efterfølgende udgivelser, herunder albummet "Chemical Miracle" fra 2016 og "The American Dream" fra 2018, cementerede deres position som en betydningsfuld stemme inden for moderne punkrock.

Den energiske glamrock stjerne, Michael Monroe, spiller i Pumpehuset 10. september 202410.7.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Michael Monroe, født Matti Fagerholm, er en markant figur inden for rockmusikken, kendt som forsanger i det finske glamband Hanoi Rocks. Bandet, som blev dannet i 1979, fik hurtigt international anerkendelse for deres unikke glam rock-stil og blev en vigtig del af rockscenen i 1980'erne. Efter Hanoi Rocks' opløsning i midten af 1980'erne begyndte Monroe en succesfuld solo-karriere, hvor han udgav flere album og fortsatte med at turnere og udgive ny musik.

Det indflydelsesrige heavy metal-band, Queensrÿche, vender tilbage til Pumpehuset torsdag 6. februar 202510.7.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Det amerikanske heavy metal-band, Queensrÿche, blev dannet i 1982 i Bellevue, Washington, og er grundlagt af guitaristerne Michael Wilton og Chris DeGarmo, bassist Eddie Jackson, trommeslager Scott Rockenfield og sanger Geoff Tate. De blev hurtigt kendt for deres unikke lyd, der kombinerede elementer af progressiv rock og heavy metal, samt deres komplekse og konceptuelle sangtekster.