Den svenske singer/songwriter og rockikon, Thåström, giver sin hidtil største koncert på dansk jord i K.B. Hallen til marts

THÅSTRÖM

LØRDAG 8. MARTS 2025

K.B. HALLEN

Thåström tager på en stor arenatour næste år med start i Fyrishov i Uppsala den 30. januar. Undervejs på den 13 shows lange tour besøger han også K.B. Hallen 8. marts i København, inden touren afsluttes i Avicii Arena i Stockholm den 15. marts. Inden touren udgiver han sit 11. album i efteråret.

Med uformindsket vitalitet, karisma og musikalsk intensitet formår Thåström at blive mere relevant for hvert år, der går. I dag er hans betragtninger mere intime, arrangementerne mere åbne, og tempoet lavere, men hans næsten patenterede lydbillede bevarer den samme følelse af akut nødvendighed. Dette er forklaringen på hvorfor han både har formået at fastholde sit gamle publikum mens han konstant tiltrækker nye generationer af fans.

Billetpriser: stå 450 kr. + gebyr, sidde 550 kr. + gebyr

Billetsalget starter 16. maj kl. 10:00 via livenation.dk og billetlugen.dk

Der vil være presale 15. maj kl. 10:00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk, hvis man opretter en bruger

Tour-oversigt