7-Eleven blandt de første i Danmark, som kan tilbyde hypet chokoladebar

Fredag den 10. maj kan danskere få fat i en af verdens mest hypede chokoladebarer i 7-Eleven-butikker landet over. Det er den verdenskendte Youtuber, Mr. Beasts ”Feastables”, der lanceres i en ny ”blue wave”-version i Danmark som første land i Europa.

Billede copyright: Wellexir ApS // Mr. Beast blue wave Feastable chokolade

Den verdenskendte Youtuber, Mr. Beast, lancerer sin nye ”blue wave”-version af chokoladebaren, ’Feastables’ i Danmark, som første land i Europa. Og interesserede danskere kan godt begynde at lokalisere sin nærmeste 7-Eleven-butik, der bliver nogle af de første til at sælge den hypede chokolade.

”Vi glæder os meget over, at vi bliver nogle af de første i Danmark, ja i hele Europa, til at tilbyde vores kunder denne nye chokoladebar fra fænomenet Mr. Beast. Det understreger endnu en gang 7-Elevens ambitioner om at indgå spændende samarbejder omkring nyskabende produkter. Vi forventer, at der bliver rift om chokoladebarerne fra starten, og vi glæder os til at tage imod en masse mennesker, som vil sikre sig en af de nye ’Feastables,” siger Maria Gervig, kommerciel direktør i 7-Eleven.

7-Eleven oplyser, at der vil være ’giveaways’ til de første kunder i fem udvalgte butikker. De første heldige kunder kan få fingrene i en særlig Mr. Beast-t-shirt. Det gælder tre butikker i København, en i Aarhus og en i Odense. Da 7-Eleven har døgnåbent vil man allerede fra midnat mellem den 9. og 10. maj kunne sikre sig at være en af de første, som får fingre i den hypede chokolade.

Feastables lanceres i fire smagsvarianter: Milk Chocolate, Chocolate Crunch, Peanut Butter og Dark Chocolate.

Den danske virksomhed Wellexir med bl.a. sangerinden Medina som medejer står for distributionen af Feastables i Danmark.

Her er 7-Eleven-butikkerne, hvor der vil være giveaways til de første heldige kunder:

• Østerbrogade 74-76, København Ø
  • Rådhuspladsen 47, København V
  • Kongens Nytorv 21, København K
  • Overgade 6, Odense C
  • Immervad 1, Aarhus C

Om Mr. Beast
Hver uge følger mere end 200 millioner seere med verden over, når Mr. Beast og hans team afvikler spændende events i højt tempo og vilde konkurrencer med livsændrende præmier – heriblandt 500.000 dollars, en privat ø i Caribien og en chokoladefabrik inspireret af universet fra Willy Wonka. Den amerikanske Youtuber har mere end 250 millioner følgere og hans videoer er blevet set mere end 47 milliarder gange (Kilde: Wellexir ApS).