Gør klar til Pins & Knuckles Faces Of Death Tour 2024, hvor Veil Of Maya og Signs Of The Swarm vælter Pumpehuset med et dobbelt-headiner show d. 20. november 2024

Avocado Booking presents: Pins & Knuckles Faces Of Death Tour 2024

Veil Of Maya + Signs Of The Swarm

Support: Varials & To The Grave

20. november 2024

Pumpehuset

Veil of Maya er et amerikansk metalcore-band dannet i Chicago, Illinois i 2004. Bandet er kendt for deres unikke fusion af metalcore og progressivt metal, hvilket skaber en teknisk avanceret og kompleks lyd.

Veil of Maya er kendt for deres teknisk dygtige musikere, især guitarist Marc Okubo, der er anerkendt for hans avancerede riffing. Bandet har også integreret elektroniske elementer i deres senere udgivelser, hvilket giver deres musik en mere futuristisk og moderne følelse.

Signs of the Swarm er et amerikansk deathcore-band fra Pittsburgh, Pennsylvania. Bandet blev dannet i 2014 og er kendt for deres intense og brutale musikstil. Deres lyd er præget af tunge riffs, hurtige blastbeats og dybe growls, som er typiske for deathcore-genren.

Bandet har udgivet flere albums og EP'er siden deres begyndelse. De debuterede med albummet "Senseless Order" i 2016 og har siden da udviklet og forfinet deres lyd gennem flere udgivelser. Signs of the Swarm er kendt for at eksperimentere med forskellige lydelementer inden for deathcore og har opbygget et solidt ry i undergrunden for deres kompromisløse tilgang til genren.

Oplev Veil Of Maya og Signs Of The Swarm i forbindelse med deres Pins & Knuckles Faces Of Death Tour 2024. De tager To The Grave og Varials med som support.

Billetpriser: 250 kr. + gebyr

Billetsalget starter fredag 1. maj kl. 11.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Følg pressemeddelelser fra Live Nation Denmark ApS

Flere pressemeddelelser fra Live Nation Denmark ApS