Gatecreeper indtager Pumpehuset med dødsmetal den 11. november 2024. De bringer 200 Stab Wounds og Enforced med som support

Gatecreeper er et amerikansk dødsmetal band, som består af vokalist Chase H. Mason, guitaristerne Eric Wagner og Israel Garza, trommeslager Metal Matt Arrebollo og bassist Alex Brown. I hjertet af den nye bølge af amerikansk dødsmetal står Gatecreeper klar og varsler at et nyt album er på vej. ’Dark Superstition’, som udgives i maj 2024, skal være med til at bevise, at Gatecreeper har fundet deres egen unikke vej i genren. “We refined the song structures,” siger Mason. “We’re getting better at what we do’’. ’Dark Superstition’ handler om det overnaturlige, spådomme, frygten for det ukendte og magi. Det er også en reference til en bjergkæde af samme navn, i bandets hjemstat, Arizona. En smuk bjergkæde omgivet af tragedie og legender. Det er indspillet i God City Studios i Salem, Massachusetts med Kurt Ballou fra Converge og albummet er et resultat af Gatecreepers erfaring, musikalske forfinelse, samt deres engagement og kærlighed for dødsmetal. “There’s a lot of bands in our lane,” siger Mason. “But we’re trying to create our own.”

Siden de startede i 2013 har Gatecreeper konsekvent klatret op ad dødsmetallens rangstige. Deres selvbetitlede EP fra 2014 etablerede dem straks som troværdige fortolkere af den gamle skole. Bandet skrev kontrakt med Relapse Records og udgav deres debutalbum ’Sonoran Depravation’ i 2016, hvilket sikrede dem en turné med bands som Cannibal Corpse og Power Trip. I 2019 udgav de albummet ’Deserted’, der indtog en tredjeplads på Decibel Magazines anerkendte liste over årets 40 bedste albums. I 2022 fik de en plads på Decibel Magazines turné, sammen med Obituary og Municipal Waste.

I dag er Gatecreeper blevet et hovednavn i egen ret, og turnerer globalt under deres eget navn. Oplev deres kraftfulde og rå dødsmetal i Pumpehuset den 24. november 2024.

Billetsalget starter onsdag 20. marts kl. 11.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Komikerne Natalie Cuomo og Dan LaMorte besøger Hotel Cecil 21. oktober 2024 i forbindelse med deres The FUNNYMOON Tour22.4.2024 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Efter de blev gift, valgte komikerne Natalie Cuomo og Dan LaMorte en international turné i stedet for en bryllupsrejse. Sammen har duoen udgivet tre comedy albums, alle debuterende som nr. 1 på iTunes' comedy hitlister. Senest blev Natalie Cuomo udnævnt til en af New York Comedy Festivals 2023 ’’Comics To Watch’’ og Dan LaMorte vandt i kategorien ”New Face” på Just For Laughs Comedy Festival i 2023. Gå ikke glip af en aften fuld af morskab, hvor Natalie og Dan hver for sig deler deres vittigheder, og derefter kommer sammen på scenen til en stor finale. Oplev Natalie Cuomo og Dan LaMorte på Hotel Cecil 21. oktober 2024. Billetpriser: 195 kr. + gebyr Billetsalget starter fredag 26. april kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk Live Nation presale for nyhedsbrevsmodtagere og via livenation.dk starter onsdag 24. april kl. 09:00 (23 timer)