Komikerne Natalie Cuomo og Dan LaMorte besøger Hotel Cecil 21. oktober 2024 i forbindelse med deres The FUNNYMOON Tour

Efter de blev gift, valgte komikerne Natalie Cuomo og Dan LaMorte en international turné i stedet for en bryllupsrejse. Sammen har duoen udgivet tre comedy albums, alle debuterende som nr. 1 på iTunes' comedy hitlister. Senest blev Natalie Cuomo udnævnt til en af New York Comedy Festivals 2023 ’’Comics To Watch’’ og Dan LaMorte vandt i kategorien ”New Face” på Just For Laughs Comedy Festival i 2023.

Gå ikke glip af en aften fuld af morskab, hvor Natalie og Dan hver for sig deler deres vittigheder, og derefter kommer sammen på scenen til en stor finale.

Oplev Natalie Cuomo og Dan LaMorte på Hotel Cecil 21. oktober 2024.

Billetsalget starter fredag 26. april kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation presale for nyhedsbrevsmodtagere og via livenation.dk starter onsdag 24. april kl. 09:00 (23 timer)

Den albumaktuelle, innovative pop-kunstner, Jazmin Bean, besøger Pumpehuset 13. oktober 202420.5.2024 18:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Jazmin Bean (de/dem) er født og opvokset i det nordlige London, og har sat baren høj for moderne popmusik, ikke kun som sanger-sangskriver, men også som multimediekunstner. Ved at lege med friktionen mellem sårbarhed og persona, mareridt og fantasi, traume og helbredelse, inviterer performeren med de mange facetter lytteren ind i deres enestående univers af alternativ, smitsom popmusik.